Marantz Dealer Doublepoint NIET BESTELLEN

Gestart door Bazz, oktober 03, 2019, 18:11:09

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Bazz

Leveren niet binnen de beloofde tijd.
Belasten direct na de order je creditcard.
Bij annuleren order wordt er net binnen de wettelijke 14 dagen terugbetaald.
Mooie praatjes.... wees gewaarschuwd !!

Vinyl_Fuchs

Citaat van: Bazz op oktober 03, 2019, 18:11:09
Leveren niet binnen de beloofde tijd.
Belasten direct na de order je creditcard.
Bij annuleren order wordt er niet binnen de wettelijke 14 dagen terugbetaald.
Mooie praatjes.... wees gewaarschuwd !!
Dat is niet best. Hebben ook niet bepaald goede reviews op google. Ik kan je alleen maar H&C hifi aanbevelen uit persoonlijke ervaring. M.b.t. hifi koop ik liever bij een speciaalzaak en niet bij een webwinkel.
Main set up:
Vv.: Nat Audio Plasma R; E.v. 2x Nat Audio Se1 Mk II; Sacd-speler: Sony scd555 ES met art-speakmod.; Platenspeler: Denon SL 7D; Element: Denon DL-A100; Phono: ASR Audio Basis Exclusive X2; Marantz ND8006; AKG Q701; LS: Klipsch La Scala ALK.

Vinyl_Fuchs

En dan zijn er natuurlijk ook nog andere audio speciaalzaken die je als klant serieus nemen.
Main set up:
Vv.: Nat Audio Plasma R; E.v. 2x Nat Audio Se1 Mk II; Sacd-speler: Sony scd555 ES met art-speakmod.; Platenspeler: Denon SL 7D; Element: Denon DL-A100; Phono: ASR Audio Basis Exclusive X2; Marantz ND8006; AKG Q701; LS: Klipsch La Scala ALK.

xander32

... ik heb er steevast moeite mee dat men online afgeeft op een bedrijf; je leest dan slechts één kant van het verhaal en de ander kan zich voorts niet verweren.

Het is niet dat ik je niet geloof, maar ik vind dit niet chique. Probeer het eerst zelf op te lossen en/of plaats een kritische noot op de site van betrokkene, maar niet zoals hier buiten de scope van betreffende.

Bazz

#4
Ze hebben net eindelijk terugbetaald.
Én geloof me ik heb al het mogelijke daarvoor moéten doen.
Niet chique? De boel belazeren, das pas niet chique....
Wacht maar eens tot je zelf al deze ellende meemaakt !

én daarvoor behoed ik anderen graag...

Vinyl_Fuchs

Jullie hebben beide gelijk, maar ik acht mensen doch zo slim dat ze niet op basis van 1 reactie hun mening vormen. Oftewel kijk maar eens naar google reviews. En dan bedoel ik niet specifiek dit geval. Die geven toch een duidelijke tendens weer. Zij het positief, zij het negatief.
Main set up:
Vv.: Nat Audio Plasma R; E.v. 2x Nat Audio Se1 Mk II; Sacd-speler: Sony scd555 ES met art-speakmod.; Platenspeler: Denon SL 7D; Element: Denon DL-A100; Phono: ASR Audio Basis Exclusive X2; Marantz ND8006; AKG Q701; LS: Klipsch La Scala ALK.

agr64

... heb helaas met deze 'club' dezelfde ervaring. Weken zogenaamd niet kunnen leveren en als je op hun advies (!) de order hebt geannuleerd pas terugbetalen na dreigen een fraude melding bij de creditcard maatschappij te gaan doen.

xander32



🤔

Citaat van: Vinyl_Fuchs op oktober 03, 2019, 21:57:23
Jullie hebben beide gelijk, maar ik acht mensen doch zo slim dat ze niet op basis van 1 reactie hun mening vormen. Oftewel kijk maar eens naar google reviews. En dan bedoel ik niet specifiek dit geval. Die geven toch een duidelijke tendens weer. Zij het positief, zij het negatief.

Maurice

Ongetwijfeld zijn er ook goede ervaringen met deze zaak, weet niet of hier ook forumleden onder vallen?
Maar over het algemeen leer je een bedrijf/winkel past echt kennen als er iets niet in orde is. Hoe gaan ze er mee om, hoe gaan ze met jou om.
Als consument zijn we natuurlijk ook steeds veeleisender en mondiger geworden, via social media reist informatie snel. Een winkelier zal zich hier bewust van moeten zijn en zorgen dat er geen negatieve sentimenten ontstaan omtrent jouw bedrijf. Fouten maken is menselijk, fouten oplossen ook.
Daarnaast is het natuurlijk ook zo dat een slechte ervaring tegen gemiddeld 10 mensen wordt doorverteld en veel langer blijft hangen dan een goede ervaring, die tegen hooguit 3-4 mensen wordt doorverteld.
Inderdaad zijn hier nu twee negatieve ervaringen weergegeven. Het staat de winkelier echter vrij om een tegenreactie te geven.
Rev. Maurice
Ordained Dudeist Priest at Dudeism, the Church of the Latter-Day Dude

SB_Marantz

Dit kan ik er over vinden.
114 reviews ook.
Heb zelf alleen ervaring met een andere webwinkel waar ik mijn wasmachine besteld heb en dat was meer dan prima.

https://tweakers.net/shopreview/9723/doublepoint/overzicht/
Facts count.




CLASSICMARANTZ@GMAIL.COM

xander32

https://nl.trustpilot.com/review/doublepoint.nl

Predikaat GOED, het gemiddelde uit 280 reviews.


Echter zijn de 2 in dit topic beschreven negatieve ervaringen ook echt wel schrijnend, zo ga je niet met een klant om, dat is ook mijn mening. Hopelijk kent het bedrijf een positieve leercurve.

renes59

Doublepoint is dé webwinkel voor de serieuze audiofiel. Dit staat op hun website maar een serieuze audiofiel gaat toch niets via een website kopen? Die wil het toch uitzoeken,voelen en vooral horen in een serieuze hifiwinkel. En die zijn er nog, soms moet er een eind(je) voor rijden maar toch ze zijn er. Hier in Grunn zijn er zelfs 2, dat waren er ooit meer. Zo denk ik er over maar als wel vaker zal ik wel een buitenbeetje zijn met die gedachte.
Ik heb nog een andere hobby, hengelsport, dat koop je ook niet in de webshop je wilt het in handen hebben om het te beoordelen.
Ik koop niets a.d.h.v. reviews van anderen, geloof ze ook niet.
Buizen vv en ev, Marantz SA7001, Marantz CD6000oseKI, Marantz CD60, Marantz ST6000, Thorens TD160 mkII met een Ortofon MC3Turbo, B&W CDM7NT, JMR Sonata, Mission M51.

xander32

#12
Juust.

En vaak zijn het juist diegene(n) die voor een dubbeltje (10 eurocent voor de jonkies  :-)) op de eerste rang willen zitten, die aan het mauwen zijn omdat ze zich voor de aanschaf enkel hebben gefocust op een laagste prijs en wanneer er dan iets aan de hand is met het bestelde, ze er achter komen dat het niet zo'n fijne partner blijkt om zaken mee te doen ...

Citaat van: renes59 op oktober 04, 2019, 10:15:55
Doublepoint is dé webwinkel voor de serieuze audiofiel. Dit staat op hun website maar een serieuze audiofiel gaat toch niets via een website kopen? Die wil het toch uitzoeken,voelen en vooral horen in een serieuze hifiwinkel. En die zijn er nog, soms moet er een eind(je) voor rijden maar toch ze zijn er. Hier in Grunn zijn er zelfs 2, dat waren er ooit meer. Zo denk ik er over maar als wel vaker zal ik wel een buitenbeetje zijn met die gedachte.
Ik heb nog een andere hobby, hengelsport, dat koop je ook niet in de webshop je wilt het in handen hebben om het te beoordelen.
Ik koop niets a.d.h.v. reviews van anderen, geloof ze ook niet.

SB_Marantz

#13
Het is zo simpel: Verkopers willen zoveel mogelijk verdienen en kopers willen het voor het laagst mogelijke bedrag.
Nee i say more? Heel begrijpelijk overigens.

En dan laten we het stukje service en eerlijk advies nog achterwege.....dat is maar afwachten.
Gevaarlijk voor de leek.
Maar al te vaak lijken zowel koper als verkoper de benodigde kennis niet in huis te hebben.
Social media werkt hier ook niet bepaald aan mee.
Stel een vraag aan 10 mensen en je krijgt 10 verschillende antwoorden.
Facts count.




CLASSICMARANTZ@GMAIL.COM