Je bent dan wel bezig maar het moet wel enig nut hebben. Als het voor het uiterlijk is heeft dat nut dat is de discussie niet. Voor de geluidskwaliteit, toen meer dan nu, roept iemand wat en heel veel gaan er in mee. Luidsprekerkabels van de vloer om trillingen tegen te gaan, al sla je er met de hamer op hoor je dat niet, ja als je de kabel doormidden slaat. Cd speler 2x open en dicht doen voordat je de cd gaat afspelen, stond zelfs op YT.
Op
hifi.nl was destijds de discussie over welk soort karton het beste klonk om onderzetters te maken voor je apparatuur. Men had ontdekt dat het karton waarvan de dozen waren gemaakt van een bepaald bananenmerk het beste klonk, dat roept bij mij dan grote vraagtekens op. Er waren nog veel meer van de onzinverhalen in omloop en ik denk dat sommige bedenkers ervan niet weer bijkwamen van het lachen als ze merkten dat het serieus genomen werd. Het zal nog steeds gebeuren.
Ik kan mij voostellen dat als je heel hard speelt met een buizenversterker met buizen erin die microfonisch zijn dat het misschien merkbaar is.