Update
Nou ik heb de Chucko van Furutech (NCF versie) en de belden kabel (19364) aangesloten en ondertussen ook al 3 weken laten inspelen.
Het geluid is er minimaal op vooruit gegaan, wat ik wel ervaar is dat de scherpte vooral minder is geworden en het stereobeeld wat breder. Heb mijn Cinnamon ethernet kabel ondertussen ook vervangen voor een Carbon versie hierdoor heb ik het ervaren wat meer rust is, en is mijn luister plezier alleen maar beter geworden, heb bij mijn essential audio voedingskabel ook maar meteen een nieuwe C13 stekker van Iego (8085 gold) erop gezet wat resulteert in een mooiere warmere sound en mijn bass is wat strakker geworden met alle upgrades maar nog steeds soms te veel maar dat zal ook met de acoustiek te maken hebben. De Iego past in ieder geval zeer goed in mijn versterker de orginele van essential audio zat veel te los. Nu nog een keer de switch vervangen en nog steeds een keer de speakerkabel dan ben ik wel klaar😁
Conclusie
Is het de moeite allemaal waard geweest nou ik moet zeggen dat ik er wel meer van had verwacht.
Maar als ik terug ga naar waar ik eerst was is dit wel een verbetering maar gewoon weg eigenlijk niet genoeg tegenover de moeite en de kosten.
Maar goed het ligt er nu en het is een verbetering in mijn ervaring
Zeker de rust in de muziek is mooier en lekkerder luisteren
Mijn grootste winst is dat ik nu harder kan draaien zonder dat het scherp word