Citaat van: Nb op september 02, 2020, 13:36:40
Dat heb ik ook. Heb al diverse malen andere luidsprekerkabel van koper geprobeerd, maar die verzilverde doet bekkens, snare drums, het verschil tussen nylon en stalen snaren beter klinken in mijn oren, in het laag doet het ook iets, wat mij bevalt.
Ik heb het ook met koper op het hoog en de verzilverde op de lage tonen geprobeerd, op speakers a+ b, en visa versa maar het klinkt dan platter, ik mis dan toch echt iets.
Ja, maar het blijft smaak.
ik kon ook niet wennen aan de koperdraad, daar waar de zilverkabel wat meer focus legt op detail wat ik dan weer verlies met koper, het is er wel maar minder aanwezig en zo kom ik dan weer terug dat de koperdraad wat doffer klinkt of plat, het is maar net waar je prioriteit ligt in muziek en wat voor smaak je hebt qua klank, overall wint voor mij de zilverdraad maar niet bij alle muziek soorten, de 2,5 mm van de zilverdraad was ook niet zo goed wel beter in de bass maar het hoog en mid was niet zo mooi ook niet met bi wire! lijkt bij de 2,5mm alsof de kabel zich inhoud dus de 2.5mm heb ik afgegeven omdat ik het omwisselen een beetje moe werd ook daar weer zat verschil in verschillende soorten muziek.
Speakers A+B heb ik niet op de Marantz PM7000N zitten wat ik nu eigenlijk wel een gemis vond! Anders had ik wel kunnen switchen tussen speakerkabel omdat het soms wel mooier was.