Met de door jouw genoemde Nubert ls krijg je erg veel waar voor het geld. Zeker geen slechte keuze 👍🏻. Enkel bij het weer doorverkopen zal dat bij deze in NL nog wat onbekende, wellicht wat meer moeite kosten.
Verder zijn er best veel merken die lekker matchen met Marantz; Dynaudio, Totem, Harbeth, Dynaudio, Tannoy, Dali, Sonus Faber.
Uit dat rijtje zou je gezien jouw huidige ls, eens kunnen gaan luisteren naar Dali, Tannoy en recente Sonus Faber monitoren. Wellicht zijn Elac en Canton ook interessant.
En nogmaals; de Nuberts zijn geen slechte keuze.
Citaat van: schieper op augustus 23, 2019, 16:12:48
Hi marantz collega's. Onze woonkamer word naar voorstellingen van de vrouw her-ingericht. Daar is geen plaats meer voor mijn quadral m4 speakers. Een top speaker. Misschien iets te fel in het hoog maar zeer gedetaileerd en strakke bas. Hoe dan ook. Deze moeten weg. Ik heb in de plaats daarvan 2 plekken in de boekenkast toegewezen gekregen en zoek dus bookshelvers. Mijn versterker is een musicall fidelity m6. Best wel een bak. En ik luister het liefste lp's met akoustische muziek. Hebben jullie ideeen/sugesties (andere vrouw valt buiten het budget . Zelf dacht ik aan nubert nuvero 60 of b&w cm5?
Ik zie me niet echt 1000den van euros uitgeven voor een bookshelf maar dat is misschien niet terecht.
Mijn marantz tuner en sacd worden nog maar zelden gebruikt en mijn pm7001ki gaat naar de jeugd op zolder.
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk