In eerste plaats is de keus natuurlijk puur gebaseerd op persoonlijke voorkeur, qua looks maar het belangrijkste qua prestatie.
Nu is die prestatie voor een ieder weer anders te ervaren dus daar zul je aan adviezen niet veel aan hebben want ik heb jouw oren niet.
Ik ben er bijvoorbeeld achter gekomen dat ik Marantz wel een hele mooie en ook goede versterker vind, maar dat bij toeval iets anders heb gehoord (in mijn geval Electrocompaniet) wat in mijn oren vele malen beter klonk dan mijn toenmalige PM KI-Pearl (ook niet de minste).
Ik had het voordeel om deze twee tegen elkaar te testen en dat verschil was behoorlijk, natuurlijk ook weer in de voorkeur van wat MIJN OREN graag willen horen.
En natuurlijk het feit dat alles valt of staat in de perfecte combinatie/match van de gebruikte onderdelen. Dat kan een zoektocht zijn of een toevalstreffer maar dat is wel bepalend voor het eind resultaat.
Het heeft bij mij even geduurd voordat het zover was, maar ik heb nu wel mijn geluid zoals ik dat heel graag hoor en daar zit ook nog Marantz bij alleen niet in het versterker gedeelte.
Geef andere merken ook een kans, doe je dat niet, dan is dat een gemiste kans!
Succes,
Marcel