Ik trap af .
Gisteren de Next ontvangen en vandaag aangesloten ,het aansluiten is een eitje en daarvoor heb je eigenlijk niet eens eens een handleiding voor nodig .
Ik heb de bestaande coax kabel behouden zodat de meegeleverde coax in de verpakking kon blijven ,de meegeleverde high speed 4K HDMI kabel gaat via de Next naar de tv .
Ik heb de next met een cat5 kabel aangesloten ,via wifi heb ik het niet eens uitgeprobeerd .
Stroom erop en gaan .
De optical output van de Next heb ik niet in gebruik omdat de tv het geluidsignaal naar de versterker doorgeeft .
Eerste indrukken :
Allereerst kwam er een update wat geheel automatisch te werk gaat ,dat duurde bij mij hooguit 1 minuut .
De Horizon staat er bekend om niet bepaald stil te zijn ,en zeker niet met warme dagen ,de Next is muisstil en word ook niet warm .
De afstandbediening werkt super ! ,de Primare versterker werd ook meteen herkend en stond dan ook in de lijst van apparaten .
De apps en het apparaat werkt heerlijk snel en is echt een verademing t.o.v de Horizon .
En het beeld is mooi scherp en de kleuren komen er natuurlijk uit .
De komende dagen/weken ga ik de Next verder aan de tand voelen ,maar voorlopig zijn we erg tevreden hier