En ondertussen zitten we hier ook niet stil.
De pc set is zoals al vernomen in het woonkamer topic veranderd.
Er hangt nu aan de pc een sony gtx 40 reciever met daar in bi wire de monitor audio monitor mr2 speakers aan. Een wereld van verschil met de krk studio monitors die toch wel niet zo goed klonken.
De sony gaat op termijn de verkoop in aangezien ik wat ander lekkers heb gekocht voor een prikje, nl. een sansui au417-x versterker met werk aan.
Heb hem al eens aangesloten op de monitor audio's en het verschil tussen de sony was al enorm desondanks die nog verre van klinkt hoe het moet.
Ik ga hem een dezer dagen eens open doen want na wat te prutsen aan de eq een probleem gevonden. De versterker springt in protect. Dus daar zit al 1 probleem.
Ik ga hem ook een recap geven na de feestdagen als winter projectje. Eerst wat meer opzoekingswerk uiteraard. Maar eerst eens zien wat het gaar geven als ik hem open doe.
Maar die sansui is een blijvertje voor men collectie versterkers waarmee ik in men hoofd zit. Zo kan ik eens afwisselen ook als ik daar zin in heb.
De jvc ax1, 2 of 3 zitten ook in men hoofd,
Eentje van de pioneer sa reeks met de blauwe vu meter en nog een model 1050/1060/1070. Allen gemod naar banana stekkers.
Verstuurd vanaf mijn H3113 met Tapatalk