Zou niet weten waarom dat niet op het zelfde niveau kan spelen, of zelfs er over heen.
Gewoon een dikke stereo bak met een vergelijkbare diversiteit van aansluit mogelijkheden op de achterkant, zoals we die herkennen van de surround bakken.
Ik denk dat het weleens tijd wordt voor een dergelijk apparaat.
Het is niet zo dat enkel surround luisteraars een tv-decoder aansluiten om het over de luidsprekers te krijgen.
Zelfde geldt voor een blu-ray speler, spelletjes computer, diverse streaming kastjes zowel audio als video, wellicht zelfs twee apparaten voor dit laatste doeleind.
Allemaal apparaten die je met HDMI je tv in moet zien te krijgen, dat geldt, zoals ik al zei, dus niet alleen voor de surround luisteraars. Die hebben enkel meer luidsprekers, niet perse meer of andere apparatuur wat aangesloten dient te worden.
Als je 2/3 apparaten met HDMI hebt kom je nog wel weg zonder dat schakelbord.
Meeste tv's hebben wel 3 of meer HDMI gaatjes.
Het gemis aan glasvezel en digitale coax aansluitingen op de huidige stereo modellen, dat kan echt niet meer hoor.
Er moet gewoon een DAC in zitten voor digitale aansluitingen, punt.
En waarom die dan onder zou moeten doen voor een willekeurig Chinees kastje?!
Dat vind ik een hele snelle conclusie, zeker als het apparaat nog niet eens op de markt is.
Dit is een logische stap, heeft naar mijn idee veel te lang geduurd.
Wil je Sonos en dergelijke niet de markt over laten nemen, dan zijn dit soort apparaten een must.
Simpel met 2 luidsprekers en DSP module, een sub-out erbij.
Dat met een degelijke OS, goed werkende app, HEOS erbij.
Ja dan kan je Sonos wel een klap toedienen, maar die klap komt laat.
Erg laat.