Hi
Ik heb sinds een paar dagen de Dali Oberon 7 speakers thuis staan. Super tevreden met deze combo. Klinkt echt geweldig. Helemaal als je een B&W Zeppelin Wireless gewend bent (wat ook een tof apparaat is
)
Ben de Dali's nog aan het inspelen heb er nu zo'n 20-25 uur opzitten op laag volume (60-70 db) en om eerlijk te zijn harder dan 70db ga ik het ook niet zetten daar ik mijn buren en boven/onderburen te vriend wil houden
Wanneer ik m'n telefoon verbonden heb via rca kabel op de cd ingang dan hoeft bij mij thuis de volume knop maar zo'n 20-30% opengedraaid te worden. Das hard zat.
Moet zeggen dat m'n iPhone SE toch een aardige dac aan boord heeft. Het klinkt echt goed. Ik verwacht wel dat een Marantz dac nog beter is. Moet ff kijken of ik de na6006 streamer haal binnenkort of de cd6006 cd speler en dan via een Audioquest lightning > usb A kabel de telefoon met de cd speler verbind.
Kwa streamen is een Airport Express idd een handige en goedkope oplossing. Dat ding kon ik nog niet. Maar na er eens info over opgezocht te hebben kun je alleen de Airport verbinden via de headphone uitgang en niet via de usb uitgang van de Airport. De dac die in dat streamertje zit vraag ik me van af of die dezelfde is dan die van de SE. Kan daar niks over vinden helaas. En Apple heeft ook echt mindere dac's gebruikt in sommige iPhone's en Ipad's. Dat is echt een groot hoorbaar verschil.
Zal nog ff kijken wat ik doe. Zoals het nu is klinkt het al top.
Iedereen zoiezo bedankt voor de tips en het mee denken