Marvin en Maus bedankt voor jullie reactie !
CiteerJe moet geen 3.5mm jack in de cinch aansluiting duwen, dat werkt niet en je beschadigd je aansluiting daarmee. Gewoon een rood wit cinch kabel ertussen.
Sorry voor de verwarring maar dat heb ik ook zeker niet gedaan De 3.5" jack is de aansluiting op de LG SK1
CiteerWil je de soundbar ook gebruiken als speaker op de marantz als je geen TV kijkt maar bijvoorbeeld muziek streamt, of radio luister? Dan zul je moeten proberen om de marantz met een optische kabel aan te sluiten.
Ja dat is de huidige aansluiting: TV optical out naar Marantz optical in ('TV out' ingesteld op optical)
CiteerDe TV moet dan worden aangesloten op de marantz,
Klopt ! Heb ik ook gedaan. Er komt dus 5.1 geluid uit alle aangeloten apparaten: TV, radio, 2x Raspberry Pi Kodi, Video Recorders etc. Werkt allemaal
Citeer
de marantz op de soundbar.
Juist daar gaat het om !
met L/R cinch op 'front' boven de SW aansluitingen van de marantz (zie plaatje 1) waarbij power amplifier de LG SK1 is met eigen voeding net als mijn Subwoofer 1 maar dat werkt niet
Nu met Y splitter (cinch) op SW uitgang 2 met cinch/3.5" kabel (zie plaatje 2 en 3) naar de LG SK1. Ook geen geluid.
Hopelijk wat verduidelijkt zo. Achterkant Marantz kan ik niet bij zonder de installatie weer af te moeten breken.
Maar als t moet ..........
gr
ed