Citaat van: pietjepc op januari 12, 2019, 10:13:12
Ja, er lopen hier 2 dingen door elkaar
Ja klopt. Ik zoek een paar speakers voor in de (woon)keuken zodat ik kan genieten van mijn Marantz2238. Ik heb er nu uit 'nood' een B&W centerspeaker op aangesloten zodat ik in elk geval muziek kan luisteren, al is het mono. Ongelofelijk, wat een geweldig FM ontvangst met een stukje koperdraad.......
Ik zie hier veel moois voorbij komen, vooral Klipsch, en de linkjes van xander32 zijn interessant. Ik moet deze maand en de volgende maand even op de centjes letten, er komen weer de nodige afrekeningen binnen van bv water, licht en gas. Verder loopt er hier een boef rond die zijn jaarlijkse inentingen moet hebben en naar de trimmer moet. En ik heb het nodige al uitgegeven afgelopen weken, zo heb ik een voor mezelf natuurlijk de Marantz gekocht maar ook voor mijn zwager heb ik een versterker en luidsprekers gekocht, hij heeft het niet al te breed na een scheiding en ach, het zal misschien door de kerstperiode zijn gekomen maar ik gunde hem gewoon een beetje vrolijkheid voor in zijn nieuw huisje......muziek.