In al die jaren dat ik hier rond hang heb ik heel wat Marantz versterkers gezien die een defect vertoonden ,is op zich ook niet zo gek want het is een Marantzforum .
Maar om nou te zeggen dat de nieuwere apparaten met defecten in de meerderheid waren .....nee ,logischerwijs de oudere apparaten met defecten zijn het ruimst vertegenwoordigd .
https://marantzforum.nl/forum/index.php/board,21.0.htmlOok dat is niet zo verwonderlijk aangezien er een grote groep liefhebbers zijn van oudere apparatuur ,en het wederom d.m.v het forum in kaart gebracht word .
Dus een verzoek van mijn kant om met een bronvermelding te komen met als antwoord dat ik het forum maar eens door moet lezen
.....sorry ik hecht meer aan globale statistieken .
Ook het onderstrepen van de gedane stelling met één enkele voorbeeld wat terug te vinden is op deze forum is gewoon hilarisch .
Jaren geleden werden Philips tv's gezien als de meest storingsgevoelige toestellen ,wat er vaak niet bij vermeld werd is dat ze toen ook de meeste tv's verkochten .Tja dan valt het één en ander wel te bezien .
Als ik zie hoeveel defecte luidsprekers er in al die jaren op het www verschenen zijn ga ik ook niet lopen verkondigen dat luidsprekers rukdingen zijn ,en dat het beter is om maar van die oude dingen te verkiezen boven het nieuwe spul
Maar goed ,wie weet laat iemand ons zien wat de globale statistieken zijn m.b.t defecten in het hele SR gebeuren ,en nogmaals met een bronvermelding graag .