Ik heb heel veel live gezien. Maar het is moeilijk aan te geven wat het beste concert was. Een stadionconcert maakt een totaal andere indruk dan een concert in een bescheiden zaal of zelfs theater. Optredens van Pink Floyd, The Rolling Stones, U2 in de Rotterdamse Kuip waren geweldig. Maar als ik er dan toch één moet noemen die mij speciaal is bijgebleven dan is dat het concert van Bill Wyman and the Rhythm Kings in theater de Naald in Naaldwijk. Naast Bill Wyman stonden er grote namen op het podium als Georgie Fame, Mike Sanchez, Beverly Skeet, Albert Lee, Andy Fairweather-Low, e.v.a. De ex-Rolling Stone op slechts 10 meter afstand van mij verwijderd. Een podium gevuld met top-muzikanten die de zaal lieten genieten maar zelf ook zichtbaar genoten van hun eigen optreden. Een paar optredens per week rondreizend langs kleine zalen en theaters, niet voor het geld maar voor de fun. Na de toegift was Bill verblind door het licht en opeens stond ik naast hem op het podium met het door hem geschreven boek "Rolling With The Stones" en een dikke viltstift. Hij signeerde mijn boek en kreeg nog een hand van hem. De grote Bill Wyman in een theater in Naaldwijk. De man die in alle grote stadions in de wereld heeft gespeeld. Op dvd's uit zijn Stones tijd zie je hem nooit lachen, in Naaldwijk straalde hij plezier uit en lachte zelfs diverse keren!