Hallo allen,
Allereerst dank voor het meedenken! Waardeer ik zeer. En mijn excuses: het is idd de SR6006. Qua stroomverbruik heb ik het 'terug' naar 3x modaal...Ik denk uiteraard niet dat het door de Marantz sec komt maar ik loop alle apparaten nu na. Vijver/pomp/UV-lamp zijn er al uit. Wijnklimaatkast maakt niets uit en heb idd een erg oude koelkast in de keuken. Wassen/drogen/vaatwasser ook 10jr of meer maar doe ik alleen in het lage tarief. En ik ben alleen, dus dat draait lang niet iedere dag.
Terug naar het topic
:
Ik heb de 6006 in het hart van mijn netwerk hangen, met een Linksys router eraan, een iMac in de router (bedraad ook voor internet en printen), de KPN box, een Chromecast, 5 speakers en de TV. Ik luister dus muziek op de iMac via de versterker/speakers (ik stuur het signaal er met Airfoil naartoe), Netflix cast ik vanaf Google Home of iPad naar de Chromecast en de KPN box hangt direct in de versterker. Spotify ed van mobile devices gaan via de Chromecast ook naar de Marantz.
De Mac blijft vrijwel altijd aan, de TV en KPN box gaan (hard) uit. Het feit dat hij warm blijft kan er idd op duiden dat hij blijft zoeken (naar de Mac?). En: het lampje gaat idd naar oranje! Valt me nu pas op. Ik was van de week 2 dagen en een nacht weg en toen ik thuiskwam was de bovenkant (de koeling) warm. Dat is 'm dus denk ik. Ik speur verder, dank voor de hulp!