Citaat van: blueznl op december 20, 2018, 00:48:22
Gokje: 4k versus 1080p?
Citaat van: marvin op december 12, 2018, 14:46:54
Ik wil wel, maar ik snap niet wat de aangesloten bron met je OSD te maken heeft aangaande de reactie snelheid.
Het blijkt in ieder geval een specifiek gevalletje.
Ik neem even aan dat je iets luistert en kijkt via de laptop.
Die is aangesloten via HDMI naar de versterker, en vanuit de versterker naar de tv.
Als de tv aanstaat heb je dus je Info op groot scherm.
En nu is het zo dat de software op de pc veranderd is en daarna de gehele OSD traag is geworden?
Ongeacht of je nu het beeld van de laptop hebt opstaan of van tv, de OSD is traag....?
Is dat goed omschreven?
Hee marvin en blue.
Vandaag verder aan het klooien.
Zelfs de winkel gebeld. Nu is het zo dat ik eerst dit "probleem" op windows 10 nooit had maar alleen windows 7.
Er werd mij geadviseerd een andere poort te pakken en woppa!
Gelijk heb ik Instant OSD/setup op mijn scherm. tevens is de info osd niet langer fullscreen. maar simpel weg een kleinere box waardoor ik de rest van mijn desktop blijf zien.
Ik weet niet precies nog wat dit dus veroorzaakt.. Want het zou het moeten doen op die andere poort.. TV instelling dan mayb?
4kvs 1080p. dacht ik eerst ook aan. of RGB en ycbr gedoe. maar dat lijkt het allemaal niet te zijn dus.
Echter blijf ik een probleem hebben als ik setup oproep is 90% van het scherm in gebruik voor setup en 10% of 5% voor desktop en zie ik dus mijn muis als ik die naar rechts beweeg. Waarom is setup nu niet 100% van mijn scherm? Resolutie op desktop instellen maakt geen fluit uit.
En... ik weet nu nog steeds niet waarom een andere poort opeens dan wel "instant" screens oproept als ik info/setup druk op afstandsbediening.