Citaat van: agr64 op februari 16, 2019, 16:43:00
Leuk onderwerp vraag nu af of je die B&W ook zonder de app rechtsreeks (met een draad of ...) aan de bron kan hangen.
Dat kan.
Maar het is natuurlijk veel leuker om met Apple Airplay 2 van MacBook, iPhone, iPad, Bowers & Wilkins PX, Node2i, Sonos etc. etc. alles zelf te bepalen wie wat waar.
Iemand die er weet van heeft zal echt voor Bowers & Wilkins gaan neem maar aan dat die andere brol dan niet in huis komt.
Vraag maar aan Xander, die zit dagelijks op de bank ook te genieten van Bowers & Wilkins.
Citaat van: TurboMarco op februari 16, 2019, 16:44:50
Die worden toch ook ouder, of ga je ieder jaar een nieuwe kopen ?
Ieder jaar niet maar het hangt af van product naar product.
Audio.de had vorig jaar veen onderzoek gedaan naar oude en nieuwe stereosets. Verschil was enorm op gebied van lekkende onderdelen, oververhitte onderdelen maar ook de veel nauwkeurigere manier waarop men vandaag de betere stereosets in elkaar kan zetten alsook de grondstoffen. Wat is de levensduur van een product kun je je afvragen. En waar leg jij de nadruk op. Voor een stereo denk ik 10 jaar of je moet onderdelen gaan vervangen. Bij een auto 4 a 5 jaar als je hem veel gebruikt. Hangt natuurlijk van de financiële situatie af.
Toen ik veel kilometers maakte voor mijn bedrijf belde de plaatselijke Mercedes dealer me jaarlijks op met het verzoek mijn vrouw langs te sturen om een kleur uit te zoeken daar hij mijn auto had verkocht en ik me toch moeilijk kon verplaatsen zonder auto.
Dat waren nog eens tijden. Nu heb ik niet eens een auto maar mag gelukkig de Volvo van mijn vrouw gebruiken, tenminste als ik goed oppas. Wat ik natuurlijk bijzonder goed doe.