Citaat van: xander32 op maart 03, 2019, 10:46:01
... ik vermoed dat jij mij donders goed begrijpt, maar om redenen dat anders doet voorkomen . Maar dat past schijnbaar bij je, zwart-wit .
Het verhaal dac is nu eenmaal zwart/wit ....of enen en nullen ,daar kan je niets aan veranderen .
Het klankmatige aspect ,en zeker die van de Dragonfly is te herleiden naar de versterker die daar in zit ,ik meen gelezen te hebben dat deze in staat is tot 150 mW te leveren ,en daar kunnen koptelefoons baat bij hebben .
Verder ben ik alleen maar ingegaan op jouw vragen .
Ik vermoed nogmaals dat jij die materie niet begrijpt ,en ook niet de materie omtrent de Dragonfly zoals duidelijk vermeld bij stereophile gelezen hebt ,noch in de materie verdiept hebt m.b.t de wireless receivers waar ik voorbeelden van gegeven heb ,en dat vind nou zo jammer want dan kan je toch moeilijk ervaringen uitwisselen ,en nog veel vervelender iemand op weg helpen .
Ik laat in ieder geval niets anders voorkomen dan dat het feitelijk is .
CiteerLeest als een soap
Zoals je wilt , voor mij is het verschaffen van informatie niet soap gerelateerd .
En als iemand panty's over de kop wil trekken om een betere geluidservaring te krijgen moet hij/zij dat lekker zelf weten .