Ja, lage en laagste tonen voegen behalve het fundament niet zoveel aan muziek toe.
Beide paren Jamo's hebben goede karakteristieken in het laag, maar het laten overnemen door de subwoofer lijkt mij wel een goed idee. Krijgt die grote kast ook nog iets te doen
Ik heb nu de hele stapel Marantzen erop staan, past precies en het zwarte front sluit mooi aan op de kromming van de zwarte Marantzen.
Anders maar weer eerst aan een mooi strak HiFi meubel zien te komen ...
Audissey als ik het goed begreep past allerlei DSP toe om haar zin te krijgen, ook vertragingstactieken en fase aanpassingen.
Wat als ik het met Audissey afregel en de SR5012 in Direct of Pure Direct schakel, is de hele Audissey aanpassing weer uitgeschakeld?
Een tweede JS112 aan de achterkant van de woonkamer kan ik nog net in een hoek kwijt, maar om weer 500-600 Euro uit te geven? Bovendien is Jamo in apple red haast nergens (meer) te krijgen.
In Home Theater modus, dus met 5.1 of 5.1.2, kan Audissey natuurlijk wel haar dienst bewijzen.
Eerst maar eens grondig inlezen, er zijn hier hele interessante en leerzame artikelen te vinden.