Citaat van: Maurice op augustus 07, 2018, 16:23:24
Klinkt mij eerder als een smoes van de dealer waarom deze nog niet eerder actie heeft ondernomen. Gezien de grote aantallen apparatuur die verkocht wordt zal het rma proces bij Marantz geautomatiseerd zijn, inclusief de check of er nog garantie op het apparaat zit. Er zit echt niet iemand bij Marantz alle reparatie aanvragen te beoordelen op validiteit.
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro
Uiteindelijk is het bullshit dat Marantz zijn akkoord moet geven. In heel Europa is het de verkoper die garantie moet geven aan de klant en dat vanaf aankoop datum. En dit los van of Marantz akkoord gaat of niet.
Ik kocht ooit Marantz receiver aan de Duits-Oostenrijkse grens. Enkel rit 900km. Echter de voeding van de receiver gaf een irritante brom. Ik heb die zelf naar het service centra in België gebracht. En die was binnen de 3 werkdagen al hersteld.
Een dealer had mij dat ook al aangeraden die zelf naar daar te brengen als je dat kan. Slechts 1 keer per week wordt toestellen verstuurd en ontvangen. Dus is dat bijvoorbeeld op dinsdagochtend, en jij doet hem binnen op dinsdag namiddag, zal hij pas 7 kalenderdagen later verstuurd worden.