Heb na 40 jaar trouwe dienst mijn Marantz 2226 aan de Kringloop gegeven en eens flink wat spaargeld besteed aan nieuwe AV installatie (zie onder)
Ondanks dat HiFi en Klassieke muziek aan het uitsterven lijken te zijn toch weer voor Marantz gekozen. Zag er in de winkel het strakst en netst uit. Stapel zwarte apparatuur op kersenrood J112, past precies en ziet er mooi uit.
Jammer van de 3 verschillende a/b'n en de noodzakelijke 2 app's. Ook jammer dat DAB+ ontbreekt.
Verder tevreden, Marantzen en de Jamo's zien er goed uit en passen in mijn interieur.
Ben inmiddels 57, dus maak me over frequentiebereiken en zo niet meer druk
Ben ook geen echte audiofiel en zeker geen audioot, maar gewoon muziekliefhebber.
Marantz' UD7007 is niet meer leverbaar, en zowieso verouderd vanwege incompatibele YT en Netflix ondersteuning.
Met fysieke media zo op hun retour (CD speciaalzaken, videotheken, zelfs BD en SACD) ben ik benieuwd of er nog een bijpassende Marantz UD speler komt die geen 1000 € kost.
Heb nu een 4K UHDR LG970 speler/streamer rechstreeks op de TV aangesloten, weer een a/b op tafel erbij. Voor € 179 echt niets te makken natuurlijk.
Maar wil eigenlijk een Marantz aan de stapel toevoegen, hopelijk met geïntegreerde bediening.
Heb nagevraagd bij een dealer, er gaan wel geruchten, zo van eind augustus komt er een aankondiging ...
Weet iemand van de ingewijden misschien iets meer?