Graag kom ik een x bij je luisteren Rene, echter was mijn opmerking voornamelijk bedoelt om enige reactie uit te lokken; af en toe de boel een beetje opschudden, om te voorkomen dat het forum verstoft ...
Echter een groot B&W fan ben ik nou ook weer niet, maar ik mag niet vergeten dat deze hobby voor mij ooit is begonnen met een paartje B&W CDM7se zoals jij al aangeeft. Op uiteraard Marantz gear.
Gedurende de jaren vond ik de (verschillende) ls van dit merk te beperkt in resolutie klinken, ietwat gedempt, het bekende verhaal alsof er een deken voor hing. Al werd ik een tijd terug erg verrast door een paartje 805's dmd op Devialet. Het kan heel goed zo zijn dat mijn beeld niet meer actueel is, dat ik nodig eens een ervaring op moet gaan doen met een meer recente speaker van dit merk
.
Citaat van: renes59 op september 21, 2018, 23:39:22
Ik het idee dat jij nooit bij de Mediamarkt komt.
Neem aan dat het over B&W gaat, zou zeggen ga eens luisteren naar een paar. Je kunt ook langskomen, je bent hartelijk welkom. Tannoy geluid ken ik, heel mooi geluid maar ik ken B&W ook en dat mag er ook zijn.
Volgens mij heb je al eens B&W luidsprekers gehad maar kom toch maar eens luisteren, B&W op buizenversterkers.
Verwacht geen oorverdovende voorstelling met dreunende bassen en bol staande ramen maar gewoon een goed geluid, goede plaatsing en beleving in de muziek die dikwijls kippenvel geeft.