Beste forumleden,
Een tijdje geleden heb ik één paar Magnat Magnasphere Lambda 5 speakers tweedehands aangeschaft. Ik had al één paar maar daarvan doen de tweeters het niet meer. Nu ben ik dus op zoek naar een passende versterker. Zelf heb ik weinig verstand van versterkers, speakers en dergelijke. Tot nu toe heb ik de speakers en versterkers die ik heb gebruikt vooral aangeschaft vanwege uiterlijk. Behalve de Magnasphere Lambda 5 speakers. Daar had ik al het één en ander over gelezen voor dat ik ze had aangeschaft. Nu is mijn vorige versterker kapot gegaan, dit was een Goldstar GSA 8500?, en wil ik een goede tweedehands versterker er voor in de plaats. Na een beetje zoeken op internet ben ik op de Marantz pm 80 of pm 80 mk2 uitgekomen. Dit omdat deze versterker waarschijnlijk binnen mijn budget (200 <) gaat passen en omdat ik hier goede dingen over heb gelezen wat betreft luisterervaringen. Mijn vraag binnen dit forum is nu dus of dit een goede keus zou zijn en wat voor een andere alternatieven er zijn? Waarschijnlijk is deze vraag veel te breed maar ik dacht ik post hem even en dan kijk ik wel waar het uit komt.
Grote groet,
G.M.N.