Heb je je proef account ook op andere apparaten geinstalleerd?
Ik heb geen idee of dat het is, maar ik heb premium en daarbij is het al niet eens mogelijk om uit twee apparaten tegelijk te luisteren. Het gebeurd zelfs dat K3 mij zelfs op afstand nog weet te irriteren. Zonder beeld is dat helemaal een hel.. Maar wellicht dat de functie "beschikbare apparaten" niet werkt bij een gratis versie of wellicht maar op 1 apparaat. Mocht je het nog ergens geinstalleerd hebben.
Ik heb sinds een paar weken een NR1602, die zoals ik dacht en overal word verkondigd alleen Airplay ondersteund. Echter kun je met elke fatsoenlijke app, en dat wil zeggen iig de eerste 3 die ik vond waarin dnla werd genoemd.., dus dat zijn er nogal wat, heel simpel alle muziek van je Android naar je NR1602 streamen. En dat klinkt goed ook, en alle apps vinden meteen de marantz. Dus als die al zo makkelijk connect met iets wat niet kan (mag ws..)dan zal het probleem bij Spotify liggen. Of je apparaat is kapot. Ik zoek nog wel iets om ook Spotify te streamen. Ik gebruik het nu drie jaar, overal en vaak, en niet zo'n zin om weer mp3tjes te moeten gaan downloaden. Dat is bijna hetzelfde als je cd speler ontploft of iets en je moet weer lege casettebandjes kopen, bij de radio blijven zitten, en precies op record drukken als er al iets werd gedraaid wat je wilde opnemen..
Nu is dat wat overdreven, maar het maakt de zaak duidelijk zullen we maar zeggen.
Er zijn apps die beloven na betaling de optie om apps van derden te ondersteunen, maar Spotify word niet bij naam genoemd. Echter is dat wellicht not done om politieke reden, net zoals niet melden dat je met peren ook gewoon kunt streamen, als je apples en peren gaat vergelijken natuurlijk. Ik dwaal behoorlijk af, ik ga er wel een topic over zoeken/plaatsen
Je kunt overigens wel de accountgegevens van iemand lenen om te testen of dat werkt.