SR7012 AB programmeren voor andere apparaten.

Gestart door DrJekyll, december 25, 2017, 14:48:22

Vorige topic - Volgende topic

DrJekyll

Hallo allemaal!

Ik ben Richard en nieuw hier want sinds deze week in het bezit van een SR7012 als upgrade van een Onkyo TX-NR616 met het hdmi probleem.

Alles werkt perfect en wat een verbetering :)

Ik kom alleen niet uit het programmeren van de AB voor de tv, het lijkt wel alsof er nog een knop ingedrukt moet worden na het invoeren van de code.
met <TV AUDIO> + <SETUP> gaan mooi de 3 lampjes knipperen waarna ik de code invoer.
Als ik dan op een van de tv knoppen druk gebeurt er niets.
Als ik ditzelfde doe met een extra cijfer achter de code dan gaat na het drukken op een van de tv knoppen wel het tv lampje branden en de ingedrukte knop.

Doe ik iets verkeerd of mist er iets aan de handleiding?

Fijne dagen en alvast bedankt
Richard

RHK

Dag Richard, welkom. Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst, ik denk dat je sowieso een van de eersten ben op dit forum met een SR7012, misschien wel de eerste? Het is Kerst, dus reacties kunnen wel even duren, daar men bezig is met kalkoenen of andere culinaire grootheden uit de oven te slepen. Ik kan je hierbij niet adviseren, heb even geduld tot er iemand met advies reageert.  clown1
Marantz AV7706* Rotel RMB-1575* Parasound ZampV3*B&W 702S3* Klipsch RP-504C* Klipsch R-112-SW sub* Hepta Bariton sub* Antimode 8033 SII *Hepta Spring* Atmos Dali Alteco C1*
LG Oled65G1RLA* Panasonic DMP-UB900* RU Connected*

DrJekyll

Citaat van: RHK op december 25, 2017, 18:38:10
Dag Richard, welkom. Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst, ik denk dat je sowieso een van de eersten ben op dit forum met een SR7012, misschien wel de eerste? Het is Kerst, dus reacties kunnen wel even duren, daar men bezig is met kalkoenen of andere culinaire grootheden uit de oven te slepen. Ik kan je hierbij niet adviseren, heb even geduld tot er iemand met advies reageert.  clown1
Dankjewel!

Ben er ook zeer tevreden over.
Gebruiksgemak, geluidskwaliteit, functies en looks zijn allemaal ruimschoots aanwezig :)

Ik heb geduld hoor, het is geen probleem als het niet deze week opgelost is gelukkig.
Ik weet niet of alle Marantz'en hetzelfde werken qua programmeren.

Mochten er vragen zijn over de 7012 dan wil ik ze uiteraard beantwoorden en of testen!

Greets Richard

Verstuurd vanaf mijn SM-G950F met Tapatalk

DrJekyll

Na een avondje uitproberen is het eigenlijk gelukt!
Blijkt dat ik te snel was en dat niet bij iedere code alle tv knoppen het tv lampje doet branden.

<TV/AUDIO> + <SETUP> ingedrukt houden tot de 3 lampjes 2x knipperen.
Dan rustig 1 cijfer indrukken (3 lampjes knipperen 1x)
Dit herhalen voor de hele code.
Hierna wachten tot de 3 lampjes weer 2x knipperen en proberen of het werkt.

Fijne jaarwisseling!
Greets Richard

Verstuurd vanaf mijn SM-G950F met Tapatalk