Hallo allemaal,
Op mijn Marantz SR6010 had ik vergelijkbare problemen die jullie hier omschrijven. Verbinding maken van iPhone / iPad en/of iMac met de SR6010 leverde problemen op. Vanuit de Spotify app probeerde ik verbinding te maken, wat in eerste instantie goed leek te lukken maar na circa 30 sec muziek te spelen, leek de SR6010 te crashen... en eindigde in het scherm Internet Radio, Favorites ...
Na een zoek actie op internet gezocht naar een eventuele nieuwe firmware, maar kwam van een koude kermis thuis, de laatste was blijkbaar al geïnstalleerd...
Uiteindelijk (best moedeloos en chagrijnig) heb ik de SR6010 een factory reset gegeven door onderstaande uit te voeren, let wel alle ingestelde configuratie gaat hier mee verloren!!! :
- Turn off the power using Power Button .
- Press Power Button while simultaneously pressing M-DAX and ZONE2 SOURCE.
- Remove your fingers from the two buttons when "Initialized" appears on the display.
bron:
http://manuals.marantz.com/SR6010/EU/EN/GFNFSYvyalrwrt.phpNa het opnieuw doorlopen van de Setup heb ik op de iPhone, iPad en iMac de sr6010 als bluetooth device verwijderd. Daarna 1 voor 1 opnieuw laten koppelen/pairen met de SR6010. Toen eerst de iPhone via bluetooth verbinding gemaakt met de SR6010 en met Spotify een nummer afgespeeld. Tot mijn verbazing crashte de SR6010 niet meer
. Dit zelfde ook gedaan voor de iPad maar eerst wel netjes de iPhone ontkoppeld van de SR6010. Ook Spotify op de iPad ging goed. Vervolgens dezelfde test ook gedaan met Airplay en ook hiermee deed de SR6010 precies wat deze behoort te doen!
Kortom, hier lijkt het tot nu toe te werken (ruim 30 min) en wilde deze ervaring / oplossing even met jullie delen.
ps. google even voor de reset instructies voor je eigen specifiek model.
Hoop dat dit ook voor jullie gaat werken!
Gr Ray