pm8000 vs creek EVO vs Class

Gestart door mars, december 12, 2007, 12:28:30

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 7 gasten bekijken dit topic.

mars

hallo hello

Ik heb nu de pm8000 aangesloten en ik zal in dit topic de komende dagen een vergelijk proberen te maken tussen de pm8000 en mijn creek EVO ( had eerst destiny , maar had financieen nodig :wink:)

En ik vind dat je ze ook wel met elkaar mag vergelijken , want in beginsel zijn dit versterkers uit de zelfde prijs klasse!!

wordt vervolgd.........

grtz mars
Marantz PM17 pm82 pm8000,creek evo,classe cap101-cap151,naim nait 5i +verschillende nac en nap's
Sugden Mystro , octave , kanzy , blumenhofer ,
belachelijk veel bekabeling.
nu;
Valve Audio Predator
mc-sytems
Rega CDP
denon
Oyaida , furutech , pink faun

TurboMarco

hey ben benieuwd naar je bevindingen !

greetz Marco
(main) Primare SPA21, Argon Stream2, Onkyo BDP 808, Speakerland Vector 0, Definitive Technology CS9040, Scan Speak Opus,subs: REL T9X(front), Beyma-Dayton-Hypex 2x12;(rear) , Velocity-Seas-Hypex 8+10"(center)

mars

Citaat van: Marco op december 12, 2007, 17:45:00
hey ben benieuwd naar je bevindingen !

greetz Marco

hey hey, vriend Margco :wink:

komt goed hoor!!

mijn eerste indruk is echt niet zo verkeerd, de pm8000 is op mijn speakers een versterker die een vol geluid heeft met een mooi laag ( mischien iets aangezet)   
Echter op het gebied van detail vindt ik de creek iets mooier , maar die klinkt weer niet zo vol ''of hoe je dat ook mag zeggen''

ff tot zover , wordt vevolgd>>>

greetz mars
Marantz PM17 pm82 pm8000,creek evo,classe cap101-cap151,naim nait 5i +verschillende nac en nap's
Sugden Mystro , octave , kanzy , blumenhofer ,
belachelijk veel bekabeling.
nu;
Valve Audio Predator
mc-sytems
Rega CDP
denon
Oyaida , furutech , pink faun

Arnoud-(KoyBoy)


erwin

marantz sr 5600
marantz dv6600
marantz 250 MKI
advance acoustic mcd 203
iq7,iq3,iq6c,psw2500
interlinks van de gamma

Paul

Citaat van: erwin op december 14, 2007, 23:22:53
Ja inderdaad en? :?

mars is zeker weer met z,n strandwandeling bezig.
Vandaag is morgen alweer gisteren.

Mijn site

mars

Citaat van: Paul op december 14, 2007, 23:26:18
mars is zeker weer met z,n strandwandeling bezig.

oi oi Paul



zo ben weer terug van de strand wandeling :wink:
 

ik ga morgen ff uitgebreid op beide vesterkers in , maar ik ben geneigd om voor de Marantz te kiezen ( gek he :? :wink:)

tot morreguh, margggggggs
Marantz PM17 pm82 pm8000,creek evo,classe cap101-cap151,naim nait 5i +verschillende nac en nap's
Sugden Mystro , octave , kanzy , blumenhofer ,
belachelijk veel bekabeling.
nu;
Valve Audio Predator
mc-sytems
Rega CDP
denon
Oyaida , furutech , pink faun

mars

oi peoples hello

heb zelf ff een vraagje over de pm8000; weet iemand van wanneer tot wanneer deze amp gemaakt is ( als ik het serie nummer goed lees, komt de mijne uit 2002)    :?

En de levensduur ; zijn hiermee dezelfde problemen te verwachten als sommige pm80's op den duur krijgen :?  ( hij kan ook in klasse A)

grteez mars

Marantz PM17 pm82 pm8000,creek evo,classe cap101-cap151,naim nait 5i +verschillende nac en nap's
Sugden Mystro , octave , kanzy , blumenhofer ,
belachelijk veel bekabeling.
nu;
Valve Audio Predator
mc-sytems
Rega CDP
denon
Oyaida , furutech , pink faun

TurboMarco

Hey mers,

Alles is maar heel relatief,als je ziet wat nu een PM8000 kost en stel dat hij nog een jr of 5 zonder problemen mee gaat dan schrijf je nog niet veel af  :-),kijk er worden ook nog steeds luidsprekers verkocht met foamranden,daar kan je ook van zeggen dat ze met een jr of 10 aan vernieuwing toe zijn,maar als je die lekker vind klinken laat je ze toch ook niet staan  :wink:

greetz Marco
(main) Primare SPA21, Argon Stream2, Onkyo BDP 808, Speakerland Vector 0, Definitive Technology CS9040, Scan Speak Opus,subs: REL T9X(front), Beyma-Dayton-Hypex 2x12;(rear) , Velocity-Seas-Hypex 8+10"(center)

mars

oi margco

yep je hebt wel gelijk ook, ik zit nu aan het volgende te denken als ik die pm8000 nou eens hou!
De creek  en de jumbo's verkoop, en er dan nog een paar honderd bij leg , en dan een set second hand super seakers koop voor ongeveer 1000 euro , dan lijkt mij dat wel een slim plan!

greetz margs
Marantz PM17 pm82 pm8000,creek evo,classe cap101-cap151,naim nait 5i +verschillende nac en nap's
Sugden Mystro , octave , kanzy , blumenhofer ,
belachelijk veel bekabeling.
nu;
Valve Audio Predator
mc-sytems
Rega CDP
denon
Oyaida , furutech , pink faun

thom

Citaat van: mars op december 16, 2007, 12:52:53
oi margco

yep je hebt wel gelijk ook, ik zit nu aan het volgende te denken als ik die pm8000 nou eens hou!
De creek  en de jumbo's verkoop, en er dan nog een paar honderd bij leg , en dan een set second hand super seakers koop voor ongeveer 1000 euro , dan lijkt mij dat wel een slim plan!

greetz margs
EN EEN GOED DV/CD SPELER, of heb ie die al?

mars

Citaat van: thom op december 16, 2007, 12:59:11
EN EEN GOED DV/CD SPELER, of heb ie die al?

ja hoor ik heb er twee ; 1 marantz cd 10 en 1 harman kardon 760
en ik heb ook een dvd speler (ssssssssssony :wink:)

greetz mars
Marantz PM17 pm82 pm8000,creek evo,classe cap101-cap151,naim nait 5i +verschillende nac en nap's
Sugden Mystro , octave , kanzy , blumenhofer ,
belachelijk veel bekabeling.
nu;
Valve Audio Predator
mc-sytems
Rega CDP
denon
Oyaida , furutech , pink faun

thom

Citaat van: mars op december 16, 2007, 13:01:55
ja hoor ik heb er twee ; 1 marantz cd 10 en 1 harman kardon 760
en ik heb ook een dvd speler (ssssssssssony :wink:)

greetz mars
okeeeeeeeeeeeeeee dan, dan nieuwe speakrs he.

Maurice

Citaat van: mars op december 16, 2007, 12:52:53
oi margco

yep je hebt wel gelijk ook, ik zit nu aan het volgende te denken als ik die pm8000 nou eens hou!
De creek  en de jumbo's verkoop, en er dan nog een paar honderd bij leg , en dan een set second hand super seakers koop voor ongeveer 1000 euro , dan lijkt mij dat wel een slim plan!

greetz margs
Dan kun je wel voor Dali's kijken ;)
Rev. Maurice
Ordained Dudeist Priest at Dudeism, the Church of the Latter-Day Dude

mars

ja daar zit ik wel aan te denken. Ik ben nu gewend aan de pm8000 en ik ga vanmiddag de creek weer ff aanlsuiten , en dan zeg ik wat ik er echt van vindt!!!
\

greetz mars
Marantz PM17 pm82 pm8000,creek evo,classe cap101-cap151,naim nait 5i +verschillende nac en nap's
Sugden Mystro , octave , kanzy , blumenhofer ,
belachelijk veel bekabeling.
nu;
Valve Audio Predator
mc-sytems
Rega CDP
denon
Oyaida , furutech , pink faun