Citaat van: xander32 op september 09, 2017, 11:02:48
Dus?
Je hebt momenteel verschillende suggesties ontvangen;
Benieuwd ben ik wat tot op heden jouw eigen conclusie is, waar jouw eigen voorkeur naar uit gaat en waarom?
Omdat ik simpelweg niet in de mogelijkheid ben om versterkers te beoordelen blijft het voor mij toch in het duister tasten.
Ik heb nu eenmaal niet de mogelijkheid om de auto in te stappen en een dagje versterkers te gaan shoppen.
Wat bedenkingen ...
* Neem ik het risico om een blinde aankoop te doen uit het duurdere klasse.
Dit kan trouwens pas na verkoop van mijn huidige versterker.
* Bij tweedehands aankoop zal ik geen persoonlijk contact hebben met verkoper ... risico factor.
* Verder heb ik nog niks beslist ... wel enkele tweedehands aanbiedingen opgeslagen.
Kan voorlopig nog verder met de geleende Denon, de PrimaLuna is er ook nog en vandaag of morgen komt er nog een oude Kenwood ... eens beoordelen of ik verschil hoor tussen de Denon en de Kenwood.
M.b.t. het uiterlijke van een apparaat zie ik niet zo graag van die UV meters, zilver kleur is ook niet zo mijn ding evenals opvallende versterkers ... simpele uitvoering trekken me meer.
MAAR ... belangrijker zijn de prestaties die worden neergezet in het hele plaatje, dus i.v.m. het exterieur wil ik me zeker aanpassen.
Sugden, Musical Fidelity, Vincent, Marantz, Denon, ASR, Luxman ... zoveel keuze / mogelijkheden.