Hallo Forummers,
Al enige tijd geen aandacht geschonken aan dit forum. Oorzaak is de liefde voor mijn Mazda MX-5 welke momenteel al mijn aandacht opslurpt (en mijn vrouw ook natuurlijk
)
Maar er is weer een aanleiding om even hier wat te posten want ik ben namelijk deze week in het bezit gekomen van een complete Marantz set met bijbehorende B&W boxen. Helaas was de aanleiding wat minder namelijk uit een erfenis maar dat mag de pret niet drukken, had de vorige eigenaar ook niet gewild.
Het gaat hier om een mooie Marantz PM-8003, Marantz SA-8003 en Marantz ST-6003, daarnaast nog een paar hele goede B&W 863 luidsprekers (eerste lichting met kevlar mid.) Helaas hebben de speakers wat omvalschade aan de zijkant en zijn de fronten gesneuveld, vorige eigenaar helaas 2 keer tegen aan gevallen. Technische nog in zeer goede staat.
Heb de speakers momenteel in de woonkamer staan naast de ProAc, de B&W klinken goed maar een totaal ander geluid dan de ProAc, even wennen dus. Laat deze nog maar even een tijdje staan om van te genieten.
Deze set gaat met der tijd wel in de verkoop!Tot zover weer eens een update.
Groeten,
Marcel