Toen de stroom van mn tuner-versterker af moest, zijn alle voorkeurszenders van mn radio verdwenen.
Ik schaam me rot, maar ik krijg het niet voor elkaar om de voorkeurzenders terug te zetten. Er zit een f/p-knopje op, en er zit een memo knopje op, maar het lukt me niet met die knopjes. Als ik een zender heb gevonden (laten we zeggen 90.1) en ik wil m vastleggen op voorkeurtoets 3 lukt dat niet. Wat ik doe? Ik zoek frequentie 90.1, druk op fp, zodat het zendernummer zichtbaar wordt (ik krijg dan "0" te zien), vervolgens druk ik op het knopje 'memo', waardoor de letters 'memo' in mn display knippert, vervolgens druk op zender 3, waardoor "P03" begint te knipperen, maar dan gaat het mis:
* als ik op 'memo' druk, komt voorkeurzender P0 weer in beeld, en is het vastleggen niet gelukt
* maar als ik "P03" laat knipperen en niks doe, komt de oude frequentie weer terug.
Normaal gesproken heb ik nooit handleidingen nodig, maar ik krijg het niet voor elkaar met dit ding.
Wie kan me helpen (het is ongetwijfeld zo iets simpels wat ik over het hoofd zie......
)
Gr, Berry