Een jaar terug was ik op zoek naar een goede dac (voor de SBT) en stond op het punt een Schiit Gungnir Multibit te kopen, toen de NA11 voorbij kwam: een hoogwaardige dac met wat extraatjes voor mij (streamer). De NA11 maakt vooral als dac deel uit van mijn keten. Dat voorts het rechtstreeks streamen van nas naar NA11 goed te doen bleek, is een meevalltje. Dat maakte dat er voor het 'serieuze luisteren' weer een schakel tussenuit kon.
Het is gewoon jammer, maar begrijpelijk, dat Spotify de SBT niet meer ondersteund. Op naar een andere oplossing, naar een vervang van die SBT, welke het signaal weer over de hoogwaardige dac, NA11 genaamd, mag gaan sturen.
En om het beeld kompleet te maken; voor de (toen zes maanden jonge) NA11 heb ik slechts een paar tientjes meer betaald, dan de helft van de laaste adviesprijs. Meer dac voor de euries en ook nog eens in een Premium jasje, is er niet snel te verkrijgen.
Citaat van: bert50 op juli 27, 2017, 11:04:59
Voor mij ook maar die Bluesound app is snel en goed daarom test ik de node 2 maar het probleem zit in d ie brakke app Marantz je moet je schamen
Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk