Maakt geen ruk uit, je gaat pas "tijdverschil" opmerken als je over lengte verschillen gaat praten van meer dan 100 meter per kant.
En dan gaat het ook nog maar om enkele milliseconden, wat alleen maar hoorbaar zal zijn met bijvoorbeeld van die ping signalen, dan zou er een echo(tje) kunnen optreden, maar niet in muziek of film, dan zou het lengte verschil nog groter moeten zijn.
Voor een receiver maakt zelfs die extreem grote lengte verschillen niet eens uit want die corrigeert het eventuele tijdverschil automatisch (Audyssey of welk kamercorrectie systeem dan ook), dat is weer een sterk punt voor het gebruik van een receiver.
Voor de verkoop is het wel lastig met dure kabels als die verschillende lengte hebben, dan zou ik voor gelijke lengte gaan.
En een bescheiden dikte of onderarm dikte maakt ook niets uit op kamer lengtes.
En ja, dan heb je nog het materiaal van de gebruikte aders, koper, zilver, en mix, koper met "lange" vezels, veel of weinig zilver over koper, voltage meesturen (Audio Quest), ga zo maar door.
Zelf gebruik ik al geruime tijd voor de midden toner en tweeter een Zilver/koper kabel, en voor de woofers een OFC koper kabel, beide merkloos, van ongelijke lengte voor links/rechts.
Ik zou best wel eens zo'n prachtige fabrieks kabel willen aanschaffen maar de prijs per meter houd mij tegen.
Mede omdat ik Bi-amp gebruik (een SR7011 op de midden toners en tweeters, en een Crown XLi1500 op de woofers) word het sowieso een dure grap, en of ik dat ga "horen"......
Gewoon doen waar je een goed gevoel bij krijgt, of wat jij denkt dat werkt, dat is meestal garantie voor het beste resultaat !