Hallo iedereen,ik heb een tijd niet gepost maar mijn sr 7005 was stuk en sinds een tijd weer terug.
Opnieuw inregelen met audessy,7 metingen gedaan maar subwoofer blijft na de metingen in audessy op -6.5 staan,is dit nog niet te laag?
Hiervoor stond hij +2 maar krijg hem daar niet meer op,hij stond half open bij de eerste metingen toen kwam er -12 uit.
Opnieuw gedaan en krijg hem niet lager dan -6.5 de sub staat nu kwart open,als ik hem verder dichtdraai is dat niet uiteindelijk te zacht?de crossover staat uiteraard helemaal open.
Verder xcrost de audessy de staande magnat zuilen op 60hz en de boekenplank speakers achter op 80,vind de 60hz zo laag.
In afwachting van het bezoekje van stadiumIII heb ik dus zelf wat geprobeerd,wel met de gedachte dat stadium het beter kan dan ik.
Hij zou paar weken geleden komen,maar door een groot feest(ik drink nooit en juist toen wel paar mixjes)flink verkeerd gevallen met alle gevolgen van dien waardoor ik hem moest afzeggen,dus stadium als je dit leest nogmaal excuses van mij kant.
We hadden een afspraak en ik ben stom geweest ommezelf even te laten gaan waardoor ik vrij laat je moest afzeggen,dus mijn oprechte excuses.
Ik heb je paar pm gestuurd.