Citaat van: Brutus op juli 06, 2017, 17:30:29
Er zijn genoeg budget vriendelijke opties genoemd, aan jou welke je er uitpikt. Je hoeft ze niet allemaal te beluisteren. Je kunt ook een selectie maken van degene die nu binnen je budget vallen, toch.
Zeker weten dat er een tussen zit die jou kan bekoren
Oh, zeker en vast. Daar ben ik van overtuigd. Echter, gesteld dat
(en geloof me ik ga luisteren hoor, maak je daar absoluut geen illusies over) het verschil met speakers boven mijn budget echt gigantisch is dan kan ik het echt wel over mijn hart krijgen pas nieuwe speakers aan te schaffen binnen een half jaar ipv nu meteen.
Beter wat geduldig zijn dan later spijt gezien de levensduur van een setje speakers. Toch?
Maar nogmaals; enkels als het mijn oren bevalt én, de andere hamvraag als die pm6006 de Totems op een degelijke manier aan kan sturen.
Maar voor ik de odyssee naar de dichtstbijzijnde Totem dealer ga maken (en dat is best ver) is er hier misschien wel iemand die over de technische kennis beschikt om me te zeggen:
a) bespaar je de verplaatsingskosten, die Totem's (Arro of Staff) kunnen nooit goed draaien onder jouw versterker
of
b) ga maar luisteren. Zelfs jouw versterker kan die speakers aandrijven.
Pas bij scenario b) is het de moeit om te gaan luisteren hé. Dan heb ik er die verplaatsing gerust voor over.