Citaat van: Nb op mei 04, 2017, 16:04:30
Dat zou best eens kunnen. Ik heb na een paar jaar de pm80 en de Jamo's weggedaan, wegens het ontbreken van een ab. Daar heb ik nog een tijd spijt van gehad.
Diverse conguraties bleken hoewel nieuwer & duurder toch minder goed te klinken.
Nu heb ik na tijden weer een samenhangend geluid, wat niet de hoofdprijs heeft gekost.
Vorig jaar had ik een M&G met iemand van dvdnl en die had het niet verwacht dat er zo'n geluid uit mijn Jamo's kwamen. Dit is een klein stukje van zijn M&G verslag. Dit was nog de Onkyo 3008 tijd. Met die Marantz is de
helderheid
helder... Dus met de Marantz klinken ze nog veel strakker. Dat hoorde ik gelijk al toen ik even
een muziekje had opgezet. Nog niet eens ingeregeld.
"Wat is dan het verschil tussen mijn en Geoffrey zijn installatie, we hebben immers beiden een 9 kanaals
receiver en zijn receiver is wat gewichtiger als de mijne, misschien zelfs wat meer vermogen, maar
iets minder precies in het detail, ook in het hoog mis ik iets bij Geoffrey, maar dat mist hij denk ik zelf ook
na bij mij op bezoek te zijn geweest. De speakers moeten het wel weer kunnen geven en als ik eerlijk ben,
ik heb Jamo speakers gehoord uit het huidige tijdperk en daar werd ik niet echt vrolijk van, maar Geoffrey
heeft nog wat Jamo's uit het goede Jamo tijdperk, ze klinken echt fijn maar wel iets minder helder dan
ik van mijn eigen speakers gewend ben terwijl ik bij hem toch wel zijn setup als 1 van de betere surround
setups ervaar. Alles was zeer goed in evenwicht, uit de fronts kwam echt het hoofdgeluid en de rest sloot
er perfect op aan, zijn sub werkt net als bij mij, het lijkt bij hem ook alsof het laag uit alle speakers komt terwijl
we weten dat het uit de sub komt, maar dat kun je niet horen... zeer goed afgesteld dus"