Kleine update.
Ik heb erg lang nagedacht over hoe ik mijn opstelling wil hebben en ik ga terug naar mijn oorspronkelijke wensen.
Ik ga een downgrade doen (voor mij een upgrade).
Ik heb waarschijnlijk de Marantz PM7003 en de CD5003 weten te bemachtigen. De MA500 blokken gaan eruit.
Ik ben helemaal klaar met het bekabeling gedoe. Ik krijg het niet naar wens. Bovendien vinden mijn vrouw en ik optisch net even te zeg maar. Het staat allemaal maar in een woonkamer.
De 2 nieuwe machines ga ik met gesloten beurs ruilen voor 5x de MA500 blokken. Ik hou dan ook nog 2x MA500 blokken over. Die ga ik dan verkopen. Kan ik nog wel een leuk prijsje voor krijgen op MP.
Ik heb namelijk ook mijn zinnen gezet op de Marantz UD7006 Blurayspeler.
De ruil maakt qua prijs aan wat ik uitgegeven heb voor de blokjes niet veel uit. Het enige waar ik in moet leveren zijn de reiskosten. Nou ja... So be it.
De PM7003 ga ik als eindtrap voor de fronts gebruiken en aansluiten via Power-Amp direct in. Dus ik ga eigenlijk niet meer met meerdere eindtrappen werken en laat de SR7011 gewoon de overige draaien.
Scheelt waarschijnlijk ook veel energiekosten per jaar..
Optisch gaat het ook veranderen in mijn HT. Ik wil immers wel alle Marantz machines bij elkaar hebben.
Dus tja... Misschien technisch een downgrade maar voor mijn gevoel een upgrade omdat mijn oorspronkelijke plan was.