USB aansluiting M-CR611

Gestart door maarten67, april 16, 2017, 17:40:47

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

maarten67

Beste mensen, ik ben nieuw op dit forum,Ik ben Maarten van Dijk, gepensioneerd NS machinist.Sinds november 2015 heb ik een MCR611, waar ik heel tevreden mee ben.Geniet van de vele mogelijkheden en het uitproberen ervan.Mijn probleem: DE USB aansluiting is makkelijk, stop er een stick met muziek  in en je hebt de hele avond muziek.Tenminste.....tot je het nieuwe Windows10 op je computer gaat zetten.En dan alles in formaat FAT64...Afijn. de muziek in FAT64 formaat herkent de MCR611 niet... Mijn vraag:zijn er medeforummers die dit probleem kennen en weten wat je dan (kunt) doen?Alles omzetten in FAT32?Maar hoe doe je dat dan?Wie het weet, mag het zeggen,graag!

mvg, Maarten.

NB

#1
Probeer het usb stickje eens in fat32 of 16 te formatteren.
Kan ook nog exfat, ntfs. Denk dat 32 wel werkt. Heeft volgens mij niks met W10 te maken.
Kamer set:
Marantz PM 6007 - Q Acoustics 3050 - Infinity Alpha 10 - Yamaha CDS303 - Marantz cd 5000-
Pioneer DV-50LX- Bluetooth receiver BLS- B11.
Sennheisser HD 700 en Sennheiser IE 800.

Slaapkamer:
PM 6004, Mistral Bow 3, Philips cd 723, Dab+tuner.

JohnWx

#2
Volgens mij zet Win 10 het standaard in NTFS

In Fat formatteren

Helpt dat niet met het programma dan downloaden SDformatter is van Panasonic geloof ik
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

                                         MicroMega DUSON Lenovo NOKIA Sony FXAudio Pro-ject

maarten67

Beste mensen, veel dank voor de info!Ik ben er weer een poosje mee bezig geweest, als ik op de eigenschappen van de betreffende stick klik, blijkt het wel in FAT32 te staan.Echter de receiver kon geen verbinding maken met de USB aansluiting.Nu heb ik de stick gecopieerd naar een nieuwe USB-stick.En die doet het wel!Ik heb altijd de neiging gehad om een stick voor het in gebruik nemen nog een keer te formatteren, wat eigenlijk niet nodig is...zou dat misschien de oorzaak zijn geweest?Bij de nieuwe stick heb ik dat een keer niet gedaan...Zit nu heerlijk naar de muziek Sounds of Nature te luisteren; heerlijke muziek van 6 CD's in MP3.Gaat straks de auto in....

mvg, Maarten. byebye

NB

#4
Die sticks kunnen soms op onnavolgbare wijze, de geest geven. Geheugenkaartjes ook. Zonde van de tijd om daar energie (altijd back uppen dat wel)  in te steken. Nieuwe kosten weinig.
Kamer set:
Marantz PM 6007 - Q Acoustics 3050 - Infinity Alpha 10 - Yamaha CDS303 - Marantz cd 5000-
Pioneer DV-50LX- Bluetooth receiver BLS- B11.
Sennheisser HD 700 en Sennheiser IE 800.

Slaapkamer:
PM 6004, Mistral Bow 3, Philips cd 723, Dab+tuner.

JohnWx

Citaat van: Nb op april 17, 2017, 15:21:56
Die sticks kunnen soms op onnavolgbare wijze, de geest geven. Geheugenkaartjes ook. Zonde van de tijd om daar energie (altijd back uppen dat wel)  in te steken. Nieuwe kosten weinig.

Klopt je gaat ook zo twijfelen aan jezelf soms
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

                                         MicroMega DUSON Lenovo NOKIA Sony FXAudio Pro-ject