De set van Brutus

Gestart door Brutus, maart 24, 2017, 16:04:13

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 6 gasten bekijken dit topic.

Zep

Citaat van: xander32 op juli 26, 2017, 10:35:11
Jouw ego is helaas niet verzekerd; destijds het leidingwerk vast zelf gedaan  :-D.

Als ik het leidingswerk zelf had gedaan, dan had ik nu zeker geen lekkage gehad  violent1  :angel:

Tot zover mijn ego  :-P

En hou op met het venaggelen van Brutus draadje!  :-D
*Nu-Vista 600**ATC SCM40**Node 2i/Chord Qutest*

xander32

Het is vernachelen :wink:. En dat kunnen wij toch maar beter in een ander z'n draadje doen dan die van ons eigen, toch :-D.

Zep

Citaat van: xander32 op juli 26, 2017, 11:49:49
Het is vernachelen :wink:. En dat kunnen wij toch maar beter in een ander z'n draadje doen dan die van ons eigen, toch :-D.

Citaat van: Brutus op juli 25, 2017, 01:03:10
....maar dat was niet het geval meer een gevalletje van mijn topic vernaggelen :x :wink:

Als Brutus het zo noemt dan is het gewoon "vernaggelen", het is zijn draadje he!  :-D

Het laatste is waar, hoewel mijn eigen draadje ook vol onzin staat  :schater:

Brutus, QED broeder....we blijven wel vrienden he? Die Xander was vroeger op school ook al een vervelend mannetje haha.

Zijn je kabels al binnen?  8-)
*Nu-Vista 600**ATC SCM40**Node 2i/Chord Qutest*

Brutus

#348
Gelukkig, er gaat weer iemand on topic  :-) Nee, nog niet binnen, zijn afgelopen dinsdag verzonden en kan 7 tot 10 werkdagen duren.

Maar we wachten gewoon rustig af, die paar dagen kunnen er nog wel bij.

Vernachelen of vernaggelen: https://www.ensie.nl/populaire-uitdrukkingen/vernachelen-vernaggelen-vernichelen-verniggelen
Versterker Marantz PM11s3 / (sa)cd-speler Denon DCD1500ae / Streamer Bluesound Node 2 / Speakers Monitor Audio Gold GS20

Brutus

En ze zijn binnen, best snel, afgelopen dinsdag rond 12.00u een bericht dat ze verzonden waren en vanochtend binnen. Geen fancy box of tassen, gewoon een bubbelenveloppe en extra bubbelfolie er omheen en netjes ingeseald.

Versterker Marantz PM11s3 / (sa)cd-speler Denon DCD1500ae / Streamer Bluesound Node 2 / Speakers Monitor Audio Gold GS20

Zep

*Nu-Vista 600**ATC SCM40**Node 2i/Chord Qutest*

Cornelis1921

Citaat van: Brutus op juli 29, 2017, 14:04:21
En ze zijn binnen, best snel, afgelopen dinsdag rond 12.00u een bericht dat ze verzonden waren en vanochtend binnen. Geen fancy box of tassen, gewoon een bubbelenveloppe en extra bubbelfolie er omheen en netjes ingeseald.


En nu maar inspelen, Bertus: Succes! :-) ;-)
* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *

sjoek

Citaat van: Brutus op juli 29, 2017, 14:04:21
En ze zijn binnen, best snel, afgelopen dinsdag rond 12.00u een bericht dat ze verzonden waren en vanochtend binnen. Geen fancy box of tassen, gewoon een bubbelenveloppe en extra bubbelfolie er omheen en netjes ingeseald.



Als het net zo goed klinkt als het er uit ziet komt het vast goed.
De Set: ,Marantz 6170, hd amp1 , bluesound node n130, Boston acoustics a26.

xander32

Fijne pluggen die QED Airlocs :yes:. De kabel kan ik niet beoordelen; hoe deze presteert verwacht ik binnenkort hier te lezen. Maar nu eerst minimaal 347,78 uur inspelen  :-P.

Brutus

Dat is dus ongeveer een maandje bij mij  :-D
Versterker Marantz PM11s3 / (sa)cd-speler Denon DCD1500ae / Streamer Bluesound Node 2 / Speakers Monitor Audio Gold GS20

Zep

Citaat van: Brutus op juli 29, 2017, 19:16:37
Dat is dus ongeveer een maandje bij mij  :-D

Geen gebruik gemaakt van de gratis burn-in optie??  :wink:
*Nu-Vista 600**ATC SCM40**Node 2i/Chord Qutest*

Zep

Volgens mij heeft Brutus de kabels nog niet aangesloten  :no:



:-P
*Nu-Vista 600**ATC SCM40**Node 2i/Chord Qutest*

xander32

... zit al dagen achtereen aandachtig te luisteren of hij tijdens het inspelen verschillen kan waarnemen, de rest om zich heen vergetende  :yes:.

Citaat van: Zep op augustus 02, 2017, 09:56:06
Volgens mij heeft Brutus de kabels nog niet aangesloten  :no:



:-P


Brutus

Volgens mij is/zijn er een of meerdere posts weggevallen na de post van Zep op 29 juli over de burn-in optie, weet zeker dat ik hier op gereageerd heb, vreemd  :roll: :roll:

Anyway, de kabels zijn inderdaad nog niet aangesloten. Wil de kabelboel (proberen) te structuren achter het audio-meubel en dat betekend ook wat apparaten die er nu opstaan in de kast proberen te krijgen.

Maar een dezer dagen gaat de kabel aangesloten worden  :-D :-D
Versterker Marantz PM11s3 / (sa)cd-speler Denon DCD1500ae / Streamer Bluesound Node 2 / Speakers Monitor Audio Gold GS20