De set van Brutus

Gestart door Brutus, maart 24, 2017, 16:04:13

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 10 gasten bekijken dit topic.

Zep

*Nu-Vista 600**ATC SCM40**Node 2i/Chord Qutest*

xander32

... eventueel kan ik nog een aantal potten en pannen beschikbaar stellen  :yes:.

Zep

Citaat van: xander32 op juli 24, 2017, 22:01:01
... eventueel kan ik nog een aantal potten en pannen beschikbaar stellen  :yes:.

Haha gelukkig lekt het niet zo hard, maar zoek nog wel wat douche ruimte...tot het gemaakt is  violent1
Het is net te ver rijden voor mij, Xander  :-P
*Nu-Vista 600**ATC SCM40**Node 2i/Chord Qutest*

xander32

Het weer is je gunstig gesteld de komende dagen; binnen inzepen en buiten kan je afspoelen  :-D.

Citaat van: Zep op juli 24, 2017, 22:06:01
Haha gelukkig lekt het niet zo hard, maar zoek nog wel wat douche ruimte...tot het gemaakt is  violent1
Het is net te ver rijden voor mij, Xander  :-P

Zep

Citaat van: xander32 op juli 24, 2017, 22:07:57
Het weer is je gunstig gesteld de komende dagen; binnen inzepen en buiten kan je afspoelen  :-D.

Haha lekker Spartaans zo ben ik ook wel weer, maar ik vraag Brutus wel, die is niet zo flauw. Nu we QED vrienden zijn helemaal niet  :schater:
*Nu-Vista 600**ATC SCM40**Node 2i/Chord Qutest*

xander32

Idd, on topic: ik ben benieuwd hoe de QED snoeren het doen in jouw keten B., of je een verschil zal ervaren met de voorgaande snoeren.


Citaat van: Zep op juli 24, 2017, 22:16:04
Haha lekker Spartaans zo ben ik ook wel weer, maar ik vraag Brutus wel, die is niet zo flauw. Nu we QED vrienden zijn helemaal niet  :schater:

Brutus

Ik heb 1x 2,5m en 1x 2m besteld, de 2m is nog steeds ruim maar mocht ik een keer de versterker in het midden van het meubel willen hebben zit ik safe met die 2 meter.

We gaan het wel horen Xander, lichamelijke moeite i.c.m. luiheid heeft er toegeleid dat de RCA kabels hier ook nog op de kast liggen, hoeft de boel maar 1x weer aan de kant  :wink:

Qed vrienden Zep..........Qed nie hoor  :-D Ik dacht toen je het verhaal over een lekkage in de badkamer schreef, je wilde vertellen dat je het met de Qed kabels gedicht had, maar dat was niet het geval meer een gevalletje van mijn topic vernaggelen :x :wink:

Wat een geluk dat jij met de lekkage nu net speakers van het gesloten type hebt  :-D
Versterker Marantz PM11s3 / (sa)cd-speler Denon DCD1500ae / Streamer Bluesound Node 2 / Speakers Monitor Audio Gold GS20

Zep

Citaat van: Brutus op juli 25, 2017, 01:03:10
maar dat was niet het geval meer een gevalletje van mijn topic vernaggelen :x :wink:

Mijn oprechte excuses, Brutus, weet je.....het is gewoon die Xander die me iedere keer opstookt en mij tot het venaggelen van jouw topic drijft  :yes:  :angel:

Citaat van: Brutus op juli 25, 2017, 01:03:10
Wat een geluk dat jij met de lekkage nu net speakers van het gesloten type hebt  :-D

Geluk dat ik ze op tijd heb kunnen verschuiven....en wat denk je: het klinkt eigenlijk nog beter nu, nog verder uit elkaar en nog meer ingedraaid   HB

Maar die lekkage ben ik nog niet zomaar klaar mee  :no:

Anyways, klein weekje en de zijn de kabeltjes binnen....ben benieuwd  :-)
*Nu-Vista 600**ATC SCM40**Node 2i/Chord Qutest*

Brutus

Schrale troost is dan dat de lekkage toch nog ergens goed voor is geweest, maar ff zonder gein, lekkage is altijd zwaar kl*te, moet vaak weer een mannetje bij komen en dag centjes voor nieuwe audio speeltjes  :| :|

Wel vervelend hoor dat Xander jou steeds opstookt, volgens mij ben jij daar ook echt gevoelig voor  :-D :-D
Versterker Marantz PM11s3 / (sa)cd-speler Denon DCD1500ae / Streamer Bluesound Node 2 / Speakers Monitor Audio Gold GS20

Zep

Citaat van: Brutus op juli 25, 2017, 12:05:07
....moet vaak weer een mannetje bij komen en dag centjes voor nieuwe audio speeltjes  :| :|

Wrijf het er ff in, Brutus  violent1
Gelukkig heb ik weer iets moois ontdekt....en relatief goedkoop voor wat je krijgt  :yes:


Citaat van: Brutus op juli 25, 2017, 12:05:07
Wel vervelend hoor dat Xander jou steeds opstookt, volgens mij ben jij daar ook echt gevoelig voor  :-D :-D

Klopt, ik ga hem meer negeren voortaan  :-D
*Nu-Vista 600**ATC SCM40**Node 2i/Chord Qutest*

xander32

I'm patient ....

... en?


Citaat van: Brutus op juli 25, 2017, 01:03:10
Ik heb 1x 2,5m en 1x 2m besteld, de 2m is nog steeds ruim maar mocht ik een keer de versterker in het midden van het meubel willen hebben zit ik safe met die 2 meter.

We gaan het wel horen Xander, lichamelijke moeite i.c.m. luiheid heeft er toegeleid dat de RCA kabels hier ook nog op de kast liggen, hoeft de boel maar 1x weer aan de kant  :wink:

Qed vrienden Zep..........Qed nie hoor  :-D Ik dacht toen je het verhaal over een lekkage in de badkamer schreef, je wilde vertellen dat je het met de Qed kabels gedicht had, maar dat was niet het geval meer een gevalletje van mijn topic vernaggelen :x :wink:

Wat een geluk dat jij met de lekkage nu net speakers van het gesloten type hebt  :-D

Brutus

Handel is nog niet binnen Xander, in de UK besteld dus kan een paar dagen duren voordat het hier is.

Citaat van: Zep op juli 25, 2017, 12:59:16
Wrijf het er ff in, Brutus  violent1
Gelukkig heb ik weer iets moois ontdekt....en relatief goedkoop voor wat je krijgt  :yes:


Wat was dat gezegde ook alweer........."goedkoop is duurkoop" toch  :roll: :roll:
Versterker Marantz PM11s3 / (sa)cd-speler Denon DCD1500ae / Streamer Bluesound Node 2 / Speakers Monitor Audio Gold GS20

bert50

Jürgen probeer eens bij je inboedelverzekering dat werd bij ons ook vergoed na de lekkage


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
Boxen Dynaudio Confidence 20
Versterker Hegel 590
Draaitafel VPI Traveller met een Soundsmith The voice element en een Moon 310 LP Phono voortrap
Aurender A10 Streamer
Audioquest Tornado powercables
Audioquest The Thunderbird ls

Zep

Citaat van: Brutus op juli 26, 2017, 00:44:24
Wat was dat gezegde ook alweer........."goedkoop is duurkoop" toch  :roll: :roll:

"Relatief" goedkoop  :wink:


Citaat van: bert50 op juli 26, 2017, 06:43:15
Jürgen probeer eens bij je inboedelverzekering dat werd bij ons ook vergoed na de lekkage

Ah bedankt voor de tip, Bert.....gelukkig heb ik in ieder geval geen schade aan de inboedel, komt goed  :yes:
*Nu-Vista 600**ATC SCM40**Node 2i/Chord Qutest*

xander32

Jouw ego is helaas niet verzekerd; destijds het leidingwerk vast zelf gedaan  :-D.

Citaat van: Zep op juli 26, 2017, 10:06:36
"Relatief" goedkoop  :wink:


Ah bedankt voor de tip, Bert.....gelukkig heb ik in ieder geval geen schade aan de inboedel, komt goed  :yes: