niet automatisch aan sr 5006

Gestart door Hennieddiesel, maart 03, 2017, 12:19:45

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Hennieddiesel

Hallo,
sinds kort ben ik in het bezit van een UD 7007.
ik ben tot op heden erg tevreden maar heb toch een vraag :

ik heb de UD7007 aangesloten op mijn SR 5006.
wanneer ik een CD op de UD wil draaien gaat de receiver niet automatisch aan en naar de BD-input.

hoe kan ik dit aanpassen ?

n.b. erg tevreden over het Marantz-geluid  i.c.m. mijn Quadral Ascent 860 /260/centre/ REL Quake MK II

Brutus

Waarom moet je SR automatisch aan gaan, mijn versterker gaat ook niet automatisch aan als ik de cd-speler voorzie van een cd.  Om je SR automatisch wakker te laten worden zul je volgens mij een trigger kabeltje moeten plaatsen tussen deze apparaten of een instelling binnen de SR zoeken dat deze automatisch vanuit de stand-by komt zodra deze een signaal ontvangt.
Versterker Marantz PM11s3 / (sa)cd-speler Denon DCD1500ae / Streamer Bluesound Node 2 / Speakers Monitor Audio Gold GS20

Stadium III

Hier gaat hij ook niet automatisch aan
Marantz SR 8012 Klipsch atmos setup

5.2.4

Bert Poelman

Ik heb de Logitech Harmony universele afstandsbediening. (En dan de "simpele" companion, omdat ik toch alles bedien met de IPad) t kost wat maar dan heb je ook wat! Dmv ingestelde activiteiten kun je in een toetsklik  je recieiver, EN je ud aanzetten. Uiteraard gaat je reciever gelijk naar de juiste instelling (uitgang). En als je wilt wordt ook gelijk het licht (hue van philips) in de kamer gedimd naar warme kleuren. Het werkt via je netwerk (WiFi) dus richten is ook niet nodig.