Apple TV naar SR 6006

Gestart door michielw, februari 21, 2017, 18:26:27

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

michielw

Hallo medeleden,
mijn Marantz 6006 doet het als een zonnetje en ik wil nu ook een AppleTV erop aansluiten (2de gen). Ik heb de KPN settop box op SAT zitten en wil de AppleTV met HDMI op de AUX aansluiten maar dan gebeurt er niets. Als ik hem in de SAT plug loopt alles perfect (behalve even de geluidssetting opnieuw instellen). Ik snap dat ik de AUX poort moet instellen en ik heb dat geprobeerd via het menu maar ik krijg het niet aan de praat. Iemand een idee?
Dank en groeten, Michiel

pameijer

In de instellingen naar de Assign input gaan. Daar kun je instellen dat de AUX-ingang op HDMI moet worden gezet.
Anthem MRX1120 / Sony UBP-X800M2 / Technics SL2000 + NAD PP2i/ Apple TV 4K + Nvidia Shield + Vero 4K+/ Vu+ Duo2 / LG 55C7 / JVC X7900 met iVisions Cinema 4K 260 cm / AVI ADM9.1RS actives front en center + AVI DM5 rears + 4x Micca M8C + Rythmik E15

michielw

Dank voor je antwoord! Zover was ik  :yes: en ik heb 'm op HDMI4 staan (er zijn er 7), meteen onder de SAT (bij mij Settop box) die ik op HDMI3 heb, maar er gebeurt dus nix.
Gr

Marvin

Andere ingang al geprobeerd, misschien dat aux gewoon niet goed werkt. Of als de tv decoder het wel goed op aux doet, dan zou ik die gewoon daar aan hangen.  Wellicht dat je je daar dan aan kan irriteren, ik zou daar zelf niet wakker van kunnen liggen.

michielw

Ja gelukt!  :gp: Snap het nog niet want alle input assign staat op HDMI waar het moet, maar goed, niet meer logisch nadenken en gewoon proberen, je had gelijk. De Apple TV dus op de SAT laten zitten en de settop box werkte op de DVD ingang. Even alles netjes gerenamed en klaar. Veel dank!