Marantz Sr7007 netwerk connectie probleem

Gestart door Farry, januari 30, 2017, 21:39:52

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Farry

Beste leden heb probleem met sr7007 bij netwerk connectie.
Bij selecteren van netwerk receiver blijft constant connectie zoeken...internet connectie ok..
In het menu IP adres leeg en software versie niet zichtbaar-leeg.
Iemand oplossing of sugestie?

mistyforyou

Beste Farry

Op blz 135 van je manual vindt je alles hierover. Zorg er ook voor dat je IP-besturing op altijd aan hebt staan.

Groet, Leon

mistyforyou

Is ook beter om een vast ip-adres aan je SR te geven.

Farry

Bedankt Leon,alles geprobeerd maar steeds geen oplossing.
Via switch en kabel direct vanuit modem.

mistyforyou

Kom je wel op de GUI van je SR of lukt dat ook niet.
Lijkt me verstandig om ook eens je modem te resetten/herstarten.

Farry

Ik kom op GUI maar IP Adres-software versie leeg,kan ook niet kiezen.

Farry

Ook probeert nieuwe firmware via USB te laden,error mesage..

mistyforyou

Heb je de SR ok al gereset. Het lijkt net alsof hij blijft hangen.
Stroom van de SR halen en netwerkkabel los halen. Daarna alles weer aansluiten en dan moet het lukken.

mistyforyou

Als er nieuwe firmware voor je marantz is dan geeft hij dat ook aan mits je dit ingesteld hebt op ja.
De laatste firmware is van okt 2015.

Changelog_SR7007.txt

Bert Poelman

Ik had met mijn NR1606 ook steeds netwerkproblemen... de ene keer bleef hij idd op "nederland" staan. De andere keer viel na 5 minuten de radio stil.... Of na het luisteren via Apple Airplay wilde geen enkele internetzender meer.. Ik had een Cisko modem van Ziggo, en een router van TP-Link. Een advies van mijn computer winkel was: vraag Ziggo om een nieuwe modem. Ik heb idd de "connect box" van Ziggo gekregen, en geloof het of niet, ik heb nog geen storing gehad weer. Weet natuurlijk niet of dit bij jou het probleem is, maar het onderzoeken waard