Sr6009

Gestart door Carlo1986, januari 22, 2017, 16:07:18

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Carlo1986

Beste allemaal,

Ik heb een marantz sr6009 deze doet niet meer wat hij moet doen, graag jullie expertise en hulp hoe ik verder kan.

Het probleem:
Mijn tv ziet niet dat de sr6009 aanstaat normaal krijg ik dan een optie om hdmi2 te kiezen waarop de sr6009 aangesloten staat.
Ik kan niets meer doen hij blijft maar updaten en zegt daarna connect failed.
Daarna geeft hij weer update retry en dit blijft zich maar herhalen.

Ook geprobeerd hem naar fabrieksinstelling te krijgen via mdax+ zone2+ aan/uit knop maar ook dit lijkt niet te lukken.

Wat nu te doen?

Alvast heel erg bedankt voor jullie hulp

Verstuurd vanaf mijn ALE-L21 met Tapatalk


paulus1

Beste,

Dit probleem heb ik sinds paar dagen geleden ook, voor reset moet je tuner preset ch- & tuner preset ch+ ingedrukt houden terwijl u de power knop indrukt. zo gaat het toesel zich resetten.


paulus1

Oplossing voor dit probleem is er "nog" niet  :cry:. het enige wat je kunt doen is niet update.
Wat je wel zeker best kan doen is dit melden aan marantz zo dat ze op de hoogte zijn van dit probleem (heb de melding gedaan via facebook aan marantz NL)

Carlo1986

Dank voor de snelle reactie is get slim om het nog eens te proberen hem te laten updaten of   dit overslaan?

Verstuurd vanaf mijn ALE-L21 met Tapatalk


Carlo1986

Gelukt om te reseten.
Alleen werkt er nog niets de tuner vind wel een zender maar er komt geen geluid uit de boxen.
Ook de rest pakt hij niet.

Verstuurd vanaf mijn ALE-L21 met Tapatalk


paulus1

Ps. na de reset ben je al u instellingen kwijt, misschien instelling die nu niet meer juist sta waardoor je geen geluid hebt?

Carlo1986

Ja dat zou een logische verklaring zijn maar mijn tv herkent de sr niet meer die zegt dat er geen apparaat is gevonden op de hdmi wanneer ik een ander hdmi apparaat probeer op de tv hdmi poort word deze wel herkent dus zal niet aan de tv liggen.

Verstuurd vanaf mijn ALE-L21 met Tapatalk