instellingen sr 6004.....7.1 en surround

Gestart door Lengte2.0, januari 12, 2017, 15:34:25

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Lengte2.0

beste marantz geleerden,

sinds ongeveer 2 weken ben ik in het bezit van de sr 6604.
na wat opstart problemen te hebben gehad met de hdmi aansluitingen (inmiddels gelukt dankzij het forum)
ben ik inmiddels  ruim een week bezig om het voor elkaar te krijgen dat al mijn speakers meedoen.
ik heb een 7.1 opstelling, komt ook wel geluid uit alle speakers maar naar mijn idee niet zoals het hoort.
ik heb een x per ongeluk iets gedaan en dat klonk weergaloos, echter krijg ik dat niet weer voor elkaar.

ik heb al de surround speakers flink wat harder gezet ten opzichten van de  front sectie.
maar alsnog niet eens in de buurt van het gewenste effect :oops:

wat ik graag zou willen weten is wat de beste instelling is voor films afgespeeld van ziggo kast zodat alle effects door de kamer denderen als bedoeld.
tevens zou ik graag als ik muziek luister dit op alle ( 7.1)speakers tegelijk willen horen zonder dat het klinkt of ik in een stadium zit of zo  :-D

wie o wie zou mij hierin willen/kunnen  bijstaan??

als iemand mij thuis  zou willen helpen ben ik zeker bereid daar ook voor te betalen!

bvd stefan



toetertje20

Je kunt beter niet steeds een nieuw topic openen. Hier staat eigenlijk dezelfde vraag
als in je andere topic.
Maar, waarschijnlijk kun je in de ziggo box aangeven of je stereo wilt of Dolby digital.
Nu staat hij waarschijnlijk op stereo, zodat de receiver er prologic van maakt i.p.v. digital.

lo

Dan gaat hier een slotje op en kun je verder gaan in je andere topic met dit onderwerp
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.