M&G bij Brutus

Gestart door Brutus, januari 09, 2017, 15:08:39

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

xander32

... MA ls heb ik in het verleden wel eens gehoord, maar nooit i.c.m. Denon in jouw luisterruimte.
Dat lijkt mij op voorhand een mooie combi.

En daarnaast, jouw set is eigenlijk maar bijzaak, slechts het excuus; het eten en het drinken is waar het om draait  :yes:.

:-D


Brutus

Beide gaan goed komen,  tip: niet te zwaar ontbijten  :-D

Marcel blijft ook uit kijken of er iets moois voorbij komt, koop liever iets via Marcel, geeft een beter c.q. veiliger gevoel.
Versterker Marantz PM11s3 / (sa)cd-speler Denon DCD1500ae / Streamer Bluesound Node 2 / Speakers Monitor Audio Gold GS20

xander32

Maak het niet te gek joh, ik zit je steeds maar te dissen.

Tijdens een M&G vind ik het vooral steeds weer leuk om anderen met dezelfde liefhebberij te ontmoeten, een beetje muziek te luisteren en uit te wisselen en het over onze hobby te hebben en andere interesses.


Goed dat je het geduld weet te bewaren betreft een PM11 en je Marcel op de uitkijk hebt gezet.


Citaat van: Brutus op april 24, 2017, 20:40:55
Beide gaan goed komen,  tip: niet te zwaar ontbijten  :-D

Marcel blijft ook uit kijken of er iets moois voorbij komt, koop liever iets via Marcel, geeft een beter c.q. veiliger gevoel.

Brutus

Haha.....komt goed  :wink:
Versterker Marantz PM11s3 / (sa)cd-speler Denon DCD1500ae / Streamer Bluesound Node 2 / Speakers Monitor Audio Gold GS20

bert50

Bijna Zaterdag heb er zin in Brutus [emoji106][emoji106]


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Boxen Dynaudio Confidence 20
Versterker Hegel 590
Draaitafel VPI Traveller met een Soundsmith The voice element en een Moon 310 LP Phono voortrap
Aurender A10 Streamer
Audioquest Tornado powercables
Audioquest The Thunderbird ls

Brutus

Ik ook mannen..........vrouw en dochter ook want die gaan shoppen in Arnhem  :-D
Versterker Marantz PM11s3 / (sa)cd-speler Denon DCD1500ae / Streamer Bluesound Node 2 / Speakers Monitor Audio Gold GS20

xander32

... hou je pin in de zak!

Citaat van: Brutus op april 25, 2017, 12:53:45
Ik ook mannen..........vrouw en dochter ook want die gaan shoppen in Arnhem  :-D

Brutus

Haha......als ik een PM11 wil moet ik ook niet gaan zeuren als ze een dagje gaan shoppen, geven en nemen zullen we maar zeggen  :-D :-D
Versterker Marantz PM11s3 / (sa)cd-speler Denon DCD1500ae / Streamer Bluesound Node 2 / Speakers Monitor Audio Gold GS20

xander32

Goodwill kweken is mooi, maar als jouw spaarcenten op deze wijze tot nul worden gereduceerd, zal het vooral dromen over een PM11 blijven  :yes:.





:roll:  :kwijl:




Citaat van: Brutus op april 26, 2017, 04:02:06
Haha......als ik een PM11 wil moet ik ook niet gaan zeuren als ze een dagje gaan shoppen, geven en nemen zullen we maar zeggen  :-D :-D

jrm

Waaattt, is het al komende zaterdag?







Ik heb er ook zin in! Gezellig wordt het al, zo te lezen.
Zal vrijdagavond wat cd's bij elkaar zoeken.

Brutus

Citaat van: xander32 op april 26, 2017, 06:48:29
Goodwill kweken is mooi, maar als jouw spaarcenten op deze wijze tot nul worden gereduceerd, zal het vooral dromen over een PM11 blijven  :yes:.





:roll:  :kwijl:

Daarom zit het geld voor een toekomstige versterker ook in een apart potje waar ik alleen bij kan  :-D


Citaat van: jrm op april 26, 2017, 13:36:36
Waaattt, is het al komende zaterdag?
Ik heb er ook zin in! Gezellig wordt het al, zo te lezen.
Zal vrijdagavond wat cd's bij elkaar zoeken.
:-D

Yep, nog een paar nachtjes slapen  :-D, ik zal ff de cd-speler checken, is al lang niet meer gebruikt.
Gecheckt en hij doet het nog  pompom
Versterker Marantz PM11s3 / (sa)cd-speler Denon DCD1500ae / Streamer Bluesound Node 2 / Speakers Monitor Audio Gold GS20

Zep

Veel plezier a.s. zaterdag beste audio broeders, jullie krijgen in ieder geval de groeten van Zep,  de neo-pelgrim en Europese Nomad:-P
*Nu-Vista 600**ATC SCM40**Node 2i/Chord Qutest*

lo

#102
THX  :gp:
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

Cornelis1921

Mannen, heel veel plezier zaterdag. :yes:
* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *

bert50

Dank je Zep gaat Zaterdag zeker lukken [emoji446][emoji446]


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Boxen Dynaudio Confidence 20
Versterker Hegel 590
Draaitafel VPI Traveller met een Soundsmith The voice element en een Moon 310 LP Phono voortrap
Aurender A10 Streamer
Audioquest Tornado powercables
Audioquest The Thunderbird ls