Om het eerste M&G topic niet te verwarrend te maken even een eigen M&G topic voor 2017 (dank je Sander voor de suggestie).
Zoals eerder genoemd, ik woon in Veenendaal en mijn huidige set bestaat uit een PMA 1500AE Denon versterker, idem (sa)cd-speler, tuner (niet erg belangrijk), Node 2 streamer/netwerkspeler en een set Monitor Audio Gold serie speakers (GS20).
Muziek staat bij mij thuis op de nas en boven in een doos op cd
Dus neem gerust cd's en usb-stick mee, beide kunnen afgespeeld worden. Verder heb ik nog een abo op Spotify Premium. Kabels meenemen heeft niet veel zin gezien als achter de kast ligt en niet zo maar even makkelijk te switchen. M.u.v. de netwerkkabel van router naar Node 2, deze ligt op de kast dus eenvoudig te wisselen.
Het lijkt me leuk wat mensen persoonlijk te leren kennen (Zep al een keer op de koffie gehad) en feedback te krijgen over de set/het geluid gezien niemand in mijn vrienden en kennissenkring ook maar iets op audio gebied heeft staan wat op een serieuze stereo set lijkt
Ik zie/hoor graag wie er van de partij willen zijn, kan ongeveer vier man hebben om serieus te luisteren, meer mag maar dan is het even van plaats wisselen.
Zaterdag lijkt me een prettige dag, tot nu toe kan ik alle zaterdagen nog dus laat ik het aan jullie over.
Zep je bent van harte welkom, zie het niet als een restrictie dat je al een keer bent geweest.
Roep maar zou ik zeggen