Klepje SR 7008

Gestart door Japii, januari 05, 2017, 17:22:25

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Japii

Hoi
Hoe kan je het klepje van een SR 7008 los halen.......heb er tegenaan gestoten en is een beetje ontzet, wil kijken of ik het kan lijmen anders ergens een nw bestellen.
Heb al zitten kijken maar zie nog niet zo snel hoe of wat ik moet doen om hem los te krijgen.

mvg

hchifi.nl

Je zult waarschijnlijk het hele voorfront moeten losschroeven, geen karwei van 5min.
H&C Hifi, al ruim 20 jaar een begrip !

Nu bereikbaar via Whatsapp !! 06-13638838

Onze openingstijden :
ma GESLOTEN
di GESLOTEN
wo 10.00u-19.30u
do 10.00-19.30u
vr 10.00u-20.30u
za 10.00u-17.00u

Tel. 0031 (0) 478-515

CBdicX

Citaat van: Japii op januari 05, 2017, 17:22:25
Hoi
Hoe kan je het klepje van een SR 7008 los halen.......heb er tegenaan gestoten en is een beetje ontzet, wil kijken of ik het kan lijmen anders ergens een nw bestellen.
Heb al zitten kijken maar zie nog niet zo snel hoe of wat ik moet doen om hem los te krijgen.

mvg

Zitten 2 piepkleine schroefjes aan beide kanten onder het klepje, die kan je eruit schroeven met en kleine kruiskop.
Dan komt het klepje nog niet los omdat het ook met tape vast zit, rustig aan een kant wrikken en dan moet het los komen.
Lukt het niet dan een haardroger erop om de tape op te warmen, dan zal het makkelijker gaan.
Gebruik geen geweld want dan ontzet je het kantel mechanisme.
Met terug zetten gewoon dun dubbelzijdig tape op dezelfde plekken plakken en schroefjes vast draaien (handvast) en klaar.
Ik heb het klepje ook wel eens terug gezet zonder tape, werkt ook prima, en minder geklooi.