Dat was het inderdaad, een zeer geslaagde M&G in huize StadiumIII.
Ik was al op tijd, het verkeer zat mee, en bij binnenkomst effe een praatje gemaakt met de kids van Rob en natuurlijk niet te vergeten zijn vrouw. Altijd leuk om deze hartelijke familie weer eens te zien en te spreken!
Tijdens dit gesprek worden je ogen als door een magneet naar Rob zijn speakers getrokken. Twee forse Klipsch zuilen flankeren de 60" TV aan weerszijden met daarnaast een beest van een subwoofer allen getooid met de zo kenmerkende koperkleurige speakerunits. Indrukwekkend is denk ik toch wel het goede woord als je dit zo ziet, zeker met de hoorntweeters boven de koperen blikvangers gesitueerd.
Lust je een kopje koffie Leo... graag Rob, lekker... er volgen er nog wel een aantal om mijn droge mond te laven die ik heb gekregen van het met open mond aanschouwen van dit enorme spektakel en geweld. Man, man wat een kracht en wat een druk. Wat een beleving en wat een gevoel in je k*nt via de bank, je maag, je lijf, noem het maar op.
Een enorm mooie en lekkere aanvulling op de heel mooie 'beeldbuis', HT met hoofdletters wordt hier mijnsinziens geschreven. Een heel mooie set met componenten die erg goed met elkaar matchen die je een waarachtige beleving meegeeft. Zeer fraai!!
Het was inderdaad lastig om het voor elkaar te krijgen, omdat de set al je aandacht opeist, maar het is toch gelukt om weer bijzonder leuke en geanimeerde gesprekken te hebben. Dit was de eerste keer dat ik Rob (Rob46) life heb ontmoet, een gezellige kerel waarmee je met gemak over van alles en nog wat kunt spreken. Erg leuk weer, zoals ik al meerdere malen heb aangegeven, eigenlijk de mooiste bijkomstigheid van M&G's zijn de persoonlijke gesprekken!!
Ik vond het een erg leuke dag, in de eerste plaats door de schitterende set van Rob, maar misschien nog wel het belangrijkst door de geanimeerde gesprekken met Rob, Rob, William en Joep. Mannen ik wil jullie bedanken voor de gezellige dag, en Rob natuurlijk in het bijzonder voor het lekkere kopje koffie
de verzorging van de inwendige mens en de gastvrijheid.