Het zal jullie niet verbazen dat ik het hier niet mee eens ben, wat de ene noemt dat de speaker i.c.m. de akoestiek thuis in basis klank en detail bepaald, ben ik er meer dan van overtuigd dat dit verantwoordelijk is voor 99% van de klank en de weergave. Schuif maar eens (indien in je huis aanwezig) grote zware gordijnen voor een raampartij dicht , dit heeft meer effect op het geluid dan welke kabel ook ter wereld.
Een versterker die voldoende vermogen heeft om je speakers de baas te kunnen zal ........versterken zonder dat er sprake is van vervorming van het geluid. Als we even de bas en de treble knop laten voor wat het is mogen jullie mij vertellen (technische gezien) welke onderdeel/component verantwoordelijk is voor meer detail, een ronder geluid en al dit soort kreten.
Maar ik wil geen welles/nietes discussie starten dus laat een ieder kopen wat hij graag wilt en er van vinden wat hij wilt zolang het maar een persoonlijke mening is en niet als een algehele onderbouwde waarheid wordt verkocht. Onze oren zijn daarbij wel de minst betrouwbare factoren in dit geheel.
Jullie merken het al, ik ben waarschijnlijk de grootste Non Believer hier op het forum