Het kriebelde weer eens dus heb ik een "nieuwe" VOG speaker gemaakt.
Eerst had ik die aangepaste lampenkap (zie eerste pagina), met de ene speaker erin die in het midden van de 2 luisterstoelen stond, maar dat was toch teveel aan de rechter en linkerkant van de zit plek.
Ik ben weer eens creatief te werk gegaan en heb een klem systeem van een kamerscherm gebruikt als standaard waar ik een dwarsligger op gemonteerd heb.
Deze dwarsliggen is voorzien van 2 Magnat Needle Sat speakers (dezelfde die ik voor Height 1 en 2 gebruik, die gebruik ik nu als Dolby Enabled "kaatsers") en deze dienen voor het gehele audio spectrum, en recht boven de zit plaatsen hangen 2 Magnat Neos tweeters.
De Needle Sat speakers hebben hun ingebouwde filters, voor de Neos tweeters heb ik de filters van de Neos Towers gebruikt.
Zowel de Sat als de tweeters worden mono aangestuurd via een kleine 2x 45 watt digitale versterker.
(32,00 euro via Amazon.de
)
De lampenkap viel nogal op, deze constructie zie je na 2 dagen niet meer staan, en het effect is een stuk beter met deze verspreiding van het VOG geluid in plaats van 1 speaker in het midden......